Toon posts:

Image maken van PC DVDRom

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ik heb een vraag. IK heb over het algemeen van al mijn spel cd`s een image gemaakt met clone cd en koppel ze met deamon tools.Battlefield vietnam bf 1942. Nu heb ik brothers in arms gekocht.
Weet iemand met welk progamma ik dat moet doen? Clone cd en clone dvd werken niet :?

Verwijderd

Alcohol kan het, DVDShrinker (eigenlijk voor films) kan het, nero kan het.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Eeeuhm. www.slysoft.com noemt onder CloneCD meteen CloneDVD. Gaat er een belletje rinkelen? :+
Dat is toch de tegenhanger van CloneCD. Waarom werkt het niet, beveiliging?

Trouwens welkom op GoT.

edit:
Hmmmmm. Zei ik onder? Tijd voor een nieuwe bril voor me.

[ Voor 61% gewijzigd door F_J_K op 30-03-2005 11:56 . Reden: ik keek niet goed :o ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Voor zover ik heb begrepen werkt BiA met een copy-protection. D'r schijnen patches te zijn om werkende backups te maken, maar die zou je moeten zoeken :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alcohol geprobeert maar werkte niet nero heb ik maar werkt ook niet. Ik denk inderdaat dat deze dvd goed beveiligd is, Moet maar eens op zoek naar die patches

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoewel ik persoonlijk van mening ben dat iedereen een backup zou moeten (kunnen) maken van zelfgekochte software etc., is dat iets waar we niet echt mee kunnen gaan helpen, zie ook omzeilen van beveiligingen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.