Toon posts:

JS] Textfield waarde ergens anders weergeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet goed dit te omschrijven, maar ik heb wel eens gezien dat als je iets in een textfield invult dat, dat dan terwijl je aan het typen bent ergens anders op de site direct wordt weergegeven.
Ik heb iets gelezen over een javascript functie window.setTimeOut maar ik weet niet wat ik dan in de functie
moet zetten.
Weet iemand hier een script voor?

Als de vraag niet duidelijk is moet je het zeggen hoor!

Alvast bedankt!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kijk eens naar de events die je hebt voor een inputfield en bekijk hoe je een ander element kan updaten :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
:/ dat zal dan wel aan mij liggen ... maar hoe bedoel je dat?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je gebruikt een inputfield (<input type="text">) en deze heeft een aantal JS events (bijvoorbeeld onkeyup ;))

Als je nou eens opzoekt hoe je de inhoud van een element wijzigt, dan kan je het volgende doen:

• Zodra een onkeyup event plaatsvind, de waarde ophalen van je input field
• De waarde van de input field wegschrijven als inhoud van een ander html element

Volgende stap is waarschijnlijk het kant en klaar neerplempen, maar je mag best wat meer moeite doen hoor ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik snap het wel hoe je het bedoelt.
Ik heb nu dat er een layer wordt weer gegeven als er iets in dat veld getypt wordt.
Maar dat is een andere functie.
Ik heb nog niet gewerkt met een script dat de waardes direct ergens ander weergeeft.
Kun je misschien vertellen wat voor soort functie het moet zijn? dan kan ik daar even
op voortborduren