Alweer een eMule topic. De search staat vol met hele nuttige info en het zou me eigenlijk zonder meer moeten lukken om een simpel programma als eMule werkend te krijgen, toch?
Ik heb een thuisnetwerk met 1 laptop en 2 vaste pc's. Deze gaan het internet op via een Lynksis draadloos routertje type BEFW11S4.
Nu maakt de laptop en één vaste pc gebruik van eMule.
De laptop: TCP 4662 UDP 4672 ip 192.168.2.132
Vaste PC: TCP 4663 UDP 4673 ip 192.168.2.100
In de router staan deze poorten geforward, getriggerd en is ook de UPnP geforward. De ip's kloppen ook. Voor de laptop werkt dit prima, maar voor de vaste pc krijg ik vooralsnog een low-id.
Alle computers draaien winXP-Pro.SP2. De xp firewall staat uit. Heb ZoneAlarm op alle pc's, maar die geeft eMule alle rechten. Bovendien als ik ZoneAlarm uitzet lost dat niks op.
Hoe krijg ik op de vaste pc een high-id?
Ik heb een thuisnetwerk met 1 laptop en 2 vaste pc's. Deze gaan het internet op via een Lynksis draadloos routertje type BEFW11S4.
Nu maakt de laptop en één vaste pc gebruik van eMule.
De laptop: TCP 4662 UDP 4672 ip 192.168.2.132
Vaste PC: TCP 4663 UDP 4673 ip 192.168.2.100
In de router staan deze poorten geforward, getriggerd en is ook de UPnP geforward. De ip's kloppen ook. Voor de laptop werkt dit prima, maar voor de vaste pc krijg ik vooralsnog een low-id.
Alle computers draaien winXP-Pro.SP2. De xp firewall staat uit. Heb ZoneAlarm op alle pc's, maar die geeft eMule alle rechten. Bovendien als ik ZoneAlarm uitzet lost dat niks op.
Hoe krijg ik op de vaste pc een high-id?
[ Voor 2% gewijzigd door likkepot op 30-03-2005 10:29 . Reden: typo ]
nikszolekkeralss.exe