Beste mede tweakers. Laats voor mijn ouders de standaard koeler vervangen van hun 9700. Deze is vervangen door een artic silencer. Meteen bij de eerste boot na de nieuwe koeling geinstalleerd te hebben zat ik in het windows logo bij het opstarten al een paar rare beeldpunten. Echter in windows zelf helemaal niks aan de hand. Online spelletje gaan ook goed, maar zodra men meer geweld van deze kaart vraagt krijg ik ineens artifacts. Het eerste waar ik aan dacht is natuurlijk de temperatuur maar de core (aan de 8erkant van de kaart) en het geheugen voelen bijna aan als kamer temperatuur. Als ik AtiTool start geeft deze ook 1 op de 4 blokken een soort van dood geheugen aan? hieronder enkele pictures om het duidelijk te maken, nogmaals windows zelf (op het bootscherm na), het scherm van het bios enz. + browsergames gaan wel gewoon zonder problemen.

Zie de rare doorzichtige verticale lijnen in de vorm van een vierkantje.

Merk op dat hij geen 100ste seconden geen fouten geeft, echter loopt hij nooit vast.

Unreal Tournament 2004 beeld is zoals je ziet niet bepaald in orde behalve de standaard icoons zoals welke wapens je bezig, je health enz.
Ik heb de nieuwste ati driver geinst, directx opnieuw geinstalleerd maar dit alles mocht ook niet helpen. Hopelijk zijn er mensen met ideeen waar dit probleem ineens vandaan kan komen.
MVG,
Mr. Hard

Zie de rare doorzichtige verticale lijnen in de vorm van een vierkantje.

Merk op dat hij geen 100ste seconden geen fouten geeft, echter loopt hij nooit vast.

Unreal Tournament 2004 beeld is zoals je ziet niet bepaald in orde behalve de standaard icoons zoals welke wapens je bezig, je health enz.
Ik heb de nieuwste ati driver geinst, directx opnieuw geinstalleerd maar dit alles mocht ook niet helpen. Hopelijk zijn er mensen met ideeen waar dit probleem ineens vandaan kan komen.
MVG,
Mr. Hard