Toon posts:

[WinXP] Gelijksoortig pakket van Nero InCD gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een goede morgen allemaal,

ff een vraagje,

Ik ben al een tijdje op zoek naar software die het principe van Nero InCD heeft om intern te gaan gebruiken in ons bedrijf voor degene die het nodig hebben. Dus gewoon de mogelijkheid om een cd als een floppy te benaderen en dan gewoon te kunnen kopieren / plakken / verwijderen etc...

Ik zou graag jullie bevindingen over dit soort software pakketten willen weten.

Zoals:

- Stabiliteit
- Gebruiksgemak
- Soort Licentie (Freeware, Shareware etc)

Voor ons bedrijf is het iig erg belangrijk dat het stabiel is.

Alvast bedankt,

Groeten :)

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
heb ooit eens van adaptec zon programmatje gehad, maar kan even niet op de naam komen. Ik edit zometeen wel even.

Maar waarom is die nero incd geen optie dan?

Verwijderd

Topicstarter
Uit overleg met een collega's in ons bedrijf is het gebleken dat InCD onstabiel is. Een aantal collega's hadden dit al geprobeerd maar het is niet geschikt bevonden.

En onstabiliteit kunnen wij niet goed gebruiken in ons bedrijf.

Vandaar onze zoektocht naar andere software :)

• andreict
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 08:37:
Uit overleg met een collega's in ons bedrijf is het gebleken dat InCD onstabiel is. Een aantal collega's hadden dit al geprobeerd maar het is niet geschikt bevonden.

En onstabiliteit kunnen wij niet goed gebruiken in ons bedrijf.

Vandaar onze zoektocht naar andere software :)
volgens mij heet het programma directcd (maar pin me er niet op vast)

ps je bedoelt toch wel het beschrijven van een rewriteable, anders gaat het nooit werken.

Verwijderd

Topicstarter
Ja Idd rewritable

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Dat kan XP toch standaard of vergis ik me?

We have just one world, but we live in different ones...

• andreict
Nulnulnix schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 08:52:
Dat kan XP toch standaard of vergis ik me?
je kan er naar toe slepen en branden maar niet het bestand eraf halen en dan weer iets anders erop zetten.

Opzich werkt dat best goed met die cd's maar volgens mij kan je al bedrijf beter gaan denk om usb stickies aan te schaffen en deze te laten gebruiken mits je pc's goeds voorzien zijn met usb poorten.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is het meer in de trend van snel even een schijfje branden / bewerken aan collega geven en door naar de volgende afspraak. Uiteraard voor het deel dat het gewoon voor opslag is zou een usb stick best gebruikt kunnen worden.

Nou zouden al die collega's het natuurlijk wel leuk vinden om een usbstick te krijgen bij elke aanlevering van data, maar dat wordt een beetje prijzig :P

The search continues :P

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Wat je zoekt wordt meestal "PacketWriting" genoemd. Als je daar op zoekt, dan kom je veel programma's tegen die dit aanbieden :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
ja dat was idd ook een probleem ... wist de term voor het type programma niet. Dus daarom waarschijnlijk niet veel gevonden op diverse zoekengines en download sites.

bedankt.

probleem is inmiddels alweer verwerkt in het systeem en er is een procedure voor gestart.
Pagina: 1