Toon posts:

Maxtor Maxline plus 2 250GB CRASH!!! HowTo recoverdata?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Heb nog niet zo lang geleden de HDD Maxtor Maxline Plus2 250GB gekocht, maar heb nu een groot probleem, nadat ik er van de week weer een paar gigabyte-jes heen had gezoeft wou ik even de dir checken maar kwam er niet meer in...ik denk tijdelijke errortje dus ik geef een restart, ik check me schijf weer AHHHHHHH :o vraagt hij "deze schijf is niet geformateerd wilt u nu formatteren" ook de Volume naam is verdwenen, hij geeft nu aan dat hij helemaal leeg is??? ;(

Iemand een idee wat er gebeurd kan zijn?? :?

Nu heb ik de schijf door iemand anders laten formatteren toen ik hem kocht, omdat ik hem niet zelf kon formatten aangezien ik WinXP service pack 1 heb.
Ik geloof (weet niet zeker) dat de limiet voor een schijf met service pack 1 op 137 GB ligt....maar nu mijn theorie kan het misschien zijn dat toen ik over de grens van 137 GB heen ben gegaan dat hij daarom crashed omdat hij het met service pack 1 toch niet aan kan.

Maar nu de belangerijkste vraag HOE KRIJG IK ALLES TERUG ;(

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo.

Ik hoop dat iemand een antwoord heeft _/-\o_

Gr, Inter@

inter_ed@hotmail.com

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Ik heb wel eens geluk gehad met een softwarepakket dat GetDataBack heet. Je kan in de Search denk ik ook veel vinden met woorden als "partitie"+"herstellen" of iets dergelijks.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Hoe krijg ik verloren gegane data terug?". Daarin vind je een heleboel informatie en tips mbt het recoveren van data :) Eventueel kan het gedeelte "Mijn harddisk wordt als 2/8/32/128GB herkend, terwijl deze groter is?" voor jou van belang zijn.

Het is hier op GoT sowieso de bedoeling dat je o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum raadpleegt voordat je een topic start. Ik kan helaas op geen enkele manier uit de topicstart opmaken of je ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. En dat is dus niet de bedoeling hier op GoT. Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Tip: neem voortaan de "Let op" tekst dat niet voor de sier bovenaan in de [New Topic] van elk subforum staat aandachtig door voordat je een topic start. Daarin staat namelijk een handige samenvatting van wat je dan minimaal moet kennen cq uitvoeren :Y)

Dit topic is gesloten.