[MSN] Functies om beveiligingsredenen uitgeschakeld? *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ARJAY_KAY
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05-2020
Ik log net weer aan bij msn 7.0 en nou zie ik boven in me beeld staan:

"Sommige Geavanceerde Messenger_functies zijn om beveiligingsredenen uitgeschakeld. Je kunt nog steeds Messenger-berichten verzenden en ontvangen. "

Maar het leuke is, dat er gewoon niemand online is. of iedereen er nou afgegooid is dat weet ik niet. ik heb een ander account met webmessenger aangemeld, en die krijg ik gewoon te zien in mijn lijst. maar iedereen zelfs de mensen waarvan altijd de msn aan staat zijn weg.

heeft iemand anders hier ook nog last van??

ik kan nergens op geen enkele site wat terug vinden over problemen etc.
tweakers.net
got
msn.nl

Swifties gaan best wel hard, 190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128699

ik ben gewoon online heb nergens last van

gebruik ook de laatse msn beta 7 versie

het enigste waar ik last van heb dat ik geen exe file meer kan sturen over msn of wmv files :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ARJAY_KAY
die bestanden kon ik zoiezo al nooit versturen.

maar het is echt raar. ik weet van een aantal dat ze hun msn altijd aan hebben staan. zo ook mijn broertje. maar die is ook niet online. heel vreemd.

maar zie jij ook niet die melding boven in je scherm staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128699

ARJAY_KAY schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 01:26:
die bestanden kon ik zoiezo al nooit versturen.

maar het is echt raar. ik weet van een aantal dat ze hun msn altijd aan hebben staan. zo ook mijn broertje. maar die is ook niet online. heel vreemd.

maar zie jij ook niet die melding boven in je scherm staan??
nee helemaal niets maar ben al de hele avond ingelogd zal zo eens opnieuw aanmelden is kijken wat hij doet.

hmm kan gewoon aanmelden maar je heb gelijk heb ook een melding staan dat sommige functies zijn uitgeschakeld ivbm beveilingingsreden

maar ik heb wel gewoon mensen online staan bij mij dus daar verder geen problemen mee.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 128699 op 30-03-2005 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ARJAY_KAY
ja ik krijg er nu net 2 mensen bij.alleen dit is echt extreem wenig. misschien dat er een aantal afgegooid zijn, of pas als ze iets zeggen dat ze weer in beeld komen. jammer genoeg ken ik niet iemand die nu nog wakker is uit mijn lijst.

naja. het is ff afwachten dan maar.

maar wel een beetje raar dat er nergens iets over die beveiligingsproblemen te lezen is op een site. of had jij al iets gevonden er over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Mischien heeft dit er iets mee te maken?
MSN Messenger Beta Security Testing to Begin Soon

Testers of the latest beta version of Microsoft's MSN Messenger received an email today regarding an upcoming round of security testing that is intended to target and better understand exploits of the software. As most users are eager to get their hands on the latest version, this forced functionality testing will no doubt help the beta team, and result in a stronger, more robust final client.

"On Tuesday 3/29/2005 1 PM (PST) through Thursday 3/31/2005 1 PM (PST) the MSN Messenger team will be conducting important security testing that will impact you and your experience while using MSN Messenger. As most of you are aware, there have been recent virus attacks which attempted to use MSN Messenger as a way to spread harmful code. Over this 48 hour period we will be testing methods by which we can block malicious code from being transferred via MSN Messenger.

The security testing will block all hotlinks, Winks and Dynamic Display Pictures from being sent or received. The testing will follow this schedule:

Phase 1:

* Starts: Tuesday 3/29/2005 1 PM (PST)

* Ends: Wednesday 3/30/2005 1 PM (PST)

* Action: All clickable links (hotlinks) will be disabled (Winks and Dynamic Display Pictures enabled)

Phase 2:

* Starts: Wednesday 3/30/2005 1 PM (PST)

* Ends: Thursday 3/31/2005 1 PM (PST)

* Action: All Winks and Dynamic Display Pictures will be disabled (hotlinks are enabled)

We need your help! During this time we would like all of you to test and file bug reports on the following:

1. Attempt to circumvent the blocks (try getting a hotlink, Wink or DDP through to your contact)

2. Report any problems with the user experience.

Please title each of these important bugs as follows: "Exploits: <bug title>". This will make it easier for us to identify and respond to them. Don't file bugs on the fact that hotlinks, Winks or DDP's do not work. That is the intent of this testing. Furthermore, this testing will only affect build 732. Thus, both sender and receiver must be on this build for your bugs to be valid.

If you have any questions please visit the newsgroups and participate in the ongoing discussion about this testing. You may also send mail to msnbinfo@microsoft.com."
Bron: WinBeta

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 23:45
ARJAY_KAY schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 01:36:
ja ik krijg er nu net 2 mensen bij.alleen dit is echt extreem wenig. misschien dat er een aantal afgegooid zijn, of pas als ze iets zeggen dat ze weer in beeld komen. jammer genoeg ken ik niet iemand die nu nog wakker is uit mijn lijst.

naja. het is ff afwachten dan maar.

maar wel een beetje raar dat er nergens iets over die beveiligingsproblemen te lezen is op een site. of had jij al iets gevonden er over?
Ik heb via google een heleboel hits gekregen met beveilingingsproblemen.
google
msn.tweakzone
Misschien dat je hier wat hebt?
-----
Ik zie dat iemand mij voor is geweest :o

[ Voor 4% gewijzigd door TRASH_LORD op 30-03-2005 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Denk wel dat dit er mogelijk iets mee te maken heeft. Anyways is dit een interessant onderwerp.

MSN is software. daarom verplaats ik het van Windows Operating Systems naar Software Algemeen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ARJAY_KAY
nou het mailtje hier boven zegt al genoeg. ff beta eraf gooien en 6.2 starten.

erg jammer dat ik geen mail heb gehad. maar probleem is dus gevonden

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 16:15
Webmessenger reeds geprobeerd :? :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ARJAY_KAY
ja kan webmessenger wel gebruiken maar dan heb ik dezelfde opties als dat ik nu heb. wacht gewoon ff . gelukkig komt nu iedereen gewoon weer online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-06 13:21
Ze kunnen ook niet goed Nederlands :+ :
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~maath180/img/got/msn_7_veiligheidstest.gif
Ik gok dat ze "beveiligingsredenen" of "veiligheidsredenen" bedoelden. :P

Die rode lijn heb ik er zelf onder gezet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-07 21:21
Ik heb die melding ook, maar heb nergens last van hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan; zodat het probleem wat duidelijker wordt en je titel voldoet aan de policy in SA :)

Beveiligingsproblemen bij MSN > [MSN] Functies om beveiligingsredenen uitgeschakeld? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Het is al een paar dagen heel brak. Steeds maar spontaan afmelden, hangen, niet aan kunnen melden.

Ik had net ook al maar een stuk of 5 mensen online terwijl het er anders altijd rond deze tijd zo minimaal 30 zijn. :? En nu lig ik eraf en kan er niet meer op. Ik denk dat dat bij die andere ook is gebeurd.

Ik wordt er eigenlijk een beetje ziek van, maarja, als iedereen dit blijft gebruiken, skypen met 3 mensen is ook niet alles. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

Drawer schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 20:50:
Het is al een paar dagen heel brak. Steeds maar spontaan afmelden, hangen, niet aan kunnen melden.

Ik had net ook al maar een stuk of 5 mensen online terwijl het er anders altijd rond deze tijd zo minimaal 30 zijn. :? En nu lig ik eraf en kan er niet meer op. Ik denk dat dat bij die andere ook is gebeurd.

Ik wordt er eigenlijk een beetje ziek van, maarja, als iedereen dit blijft gebruiken, skypen met 3 mensen is ook niet alles. :/
Heb je het nu over de msn server in het algemeen of de Beta versie? Als je Beta versie hebt vind ik dat je helemaal niet mag klagen want dat hoort er gewoon bij. Het heet nl niet voor niets beta. MSN vliegt er hier ook spontaan uit maar dat is meer het msn netwerk in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik heb het over het netwerk, want dat gooit mensen er spontaan uit.
Behoorlijk iri, het is toch Microsoft, verdienen al zat, laat ze nu daar eens ff goed in investeren en doe een extra bannertje op de MSN-site ofzo. Want dit is niks. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-06 13:21
Lees nog eens [rml]ironx in "[ MSN] Functies om beveiligingsredenen ui..."[/rml] goed. ;)
1 uur 's middags in Amerika = 9 uur's avonds in Nederland. Laat dat nu net het moment dat de tweede testfase ingaat. B) ;)
Ik denk dat je even een aantal minuten geduld hebben.
* Joen vermoed dat ivm met het testen de servers tot hooguit 21.15 uur offline zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Modbreak:Ik heb even wat reacties verwijderd. We merken het zelf ook wel als MSN eruit ligt, dat hoef je niet apart te melden. :)

Signature

Pagina: 1

Let op:
Meldingen over het wel of niet platliggen van MSN zijn niet nodig.