Toon posts:

Azureus blijft hardnekkig gele smileys houden

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat er al vele topics zijn hierover en vandaaruit heb ik alles geprobeerd maar azureus blijft met de test Nat error geven met gevolg smileys blijven geel.

Ik heb als router de Asus Wl-500G hier zit ook Upnp op

deze staat aan en ook in Azureus maar nog steeds Nat-error

Dan geprobeerd met virtuele poort (*poorten openzetten)maar ook niks

Er zitten twee pc op de router en allebij geven ze hetzelfde probleem pc1 gebruikt poort 50000 en pc 2 poort 49000 voor Azureus

Wie o wie kan mij helpen heb al vele mensen gevraagd maar niemand weet het meer en iemand raade mij aan om het hier eens te vragen

Groetjes en alvast bedankt

Natasja

Verwijderd

Heb je wel de goede poort ingesteld in azureus? Ik gebruik het namelijk ook .... en heb dezelfde router .... ik zal vanavond eens voor je kijken of azureus goed functioneerd bij me.... heb de router namelijk gister pas gekocht...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je hiertussen gekeken: [search=Azureus geel]? Dit is namelijk zeer vaak voorbijgekomen en een nieuwe herhaling van de reeds genoemde tips lijkt me niet erg nuttig ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Ik heb het iig nog even nagekeken voor je zoals belooft. Ik heb op de router onder nat vpn server en port trigger gewoon de "luisterpoort van azureus" ingevuld en bij mij zijn ze nu gewoon groen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reply inmiddels is het probleem opgelost het bleek dat mijn modem een ingebouwde router heeft en router router werkt niet alleen met bridge alles gaat nu perfect

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op het moment dat je router als bridge functioneert staat je PC wagenwijd open. (Als er nog een router achterhangt is dat natuurlijk geen probleem) Dit is iig geen software probleem; dus past het beter in een subforum zoals Network Troubleshooting :) Echter; dit is al zo vaak voorbijgekomen dat ik dit topic niet ga verplaatsen; ik zou zeggen lees mijn eerder gegeven link nog eens door; en bekijk deze eens: Het Grote Poortmappingsverhaal :)

[ Voor 8% gewijzigd door Spider.007 op 03-04-2005 10:18 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.