Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Ik kon alleen weinig vinden over 't irq van een sata controller in m'n bios (heb een P4P800S-X)Turkish schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 00:09:
Zit je Sata controller en je videokaart misschien op dezelfde IRQ en als die dus connected is dan werkt het niet meer. Kwestie van irq instellingen wijzigen in het bios moet afdoende zijn
ohja, en als ik m'n IDE schijf als primary zet zodat die dus daarvan opstart dan bestaat het probleem niet
[ Voor 14% gewijzigd door muis|IA op 30-03-2005 00:14 ]
Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)
Wanneer ik vervolgens moet dan zie ik weer het uitroepteken en werkt het niet meer
Edit:
Wanneer ik de "hardware acceleration" helemaal naar links schuif dan loopt m'n beeld wel weer soepel, maar het uitroepteken blijft bij m'n videokaart staan
[ Voor 25% gewijzigd door muis|IA op 30-03-2005 03:46 ]
iemand nog een idee
Verwijderd