In eerste instantie heb ik Media Player Classic geinstalleerd. Dit programma heeft nooit goed gewerkt. Na het openen van een media bestand crashte het direct. Hier heb ik verder nooit echt aandacht aan besteed. Nu heb ik om rmvb bestanden af te spelen toch maar Real Player geinstalleerd. De installatie ging goed, maar het programma start niet op. Het volgende scherm verschijnt dan, maar ook van tijd tot tijd.

Uninstallen van RealPlayer of Media Player Classic lukt ook niet: "Uninstaller component missing". Nu heb ik in het register al gezocht waar bijvoorbeeld die Media Player Classic regelmatig aan geroepen wordt. Het is ook geen service.
Eigenlijk wil ik rmvb afspelen, maar ik ben ook al geholpen met het uitschakelen van het automatisch starten van Media Player Classic wat de bovenstaande foutmelding geeft.

Uninstallen van RealPlayer of Media Player Classic lukt ook niet: "Uninstaller component missing". Nu heb ik in het register al gezocht waar bijvoorbeeld die Media Player Classic regelmatig aan geroepen wordt. Het is ook geen service.
Eigenlijk wil ik rmvb afspelen, maar ik ben ook al geholpen met het uitschakelen van het automatisch starten van Media Player Classic wat de bovenstaande foutmelding geeft.