Toon posts:

Error in Video Stress Test CS:S

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een probleem met de video stress test van CS:S, als ik de test start dan krijg ik bij die eerste (draaiende) beelden in het rood ERROR te zien, wat normaal allemaal kleuren etc etc was...

Iemand enig idee hoe dat komt, ik heb een ASUS 6800LE 128 MB, en speel hl2 deathmatch met alles op zijn hoogst (1280x1024) AA 6 A 16 enz, en nooit problemen, ja af en toe een geheugen fout, maar das alleen als ik in een bepaalde map speel (die zelf gemaakt is) ..

Kaartje wel flink getweakt, kocht hem met 8 pipelines, nu zijn het er 16, clocks op 350 750, loopt stabiel (meestal), haal een score van rond de 5500 3dmarks in 3dmark05, en zonder slecht beed te krijgen etc...

Maar iemand enig idee hoe het komt dat er bij de CS:S video stress test, in het begin van de test in het Rood ERROR staat bij die draaiende blokken????

Greetzz...

(DIT ALLES IS NIET OP DZE PC 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sORRY MAAR IK HAD DE SEARCH NOG NIET GERBUIKT

heb er dus al wat over gevonden, of dat het goede is, ik ga het nu lezen:D

Eerst de search gebruiken, daarna pas eventueel een topic openen ;)
Oh, ennuh caps hoeven ook niet ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Crash op 29-03-2005 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnt een bugje van Valve te zijn na de laatste Stoom update. Hebben veel meer mensen last van, is ook al eens eerder gebeurd met een update dus zal later wel weer verholpen worden door nog een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat het kwam doordat ik hem vet overclockt heb, en die pipes geunlocked :*) , maar dat is dus niet aangezien meer mensen dit hebben, oja ik gebruik de laatste forceware drivers 75.90a...

En nog bedankt voor je reactie, ik kon er niks over vinden, totdat ik hier kwam :D...

greetzz...