Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
KVM switches zijn meestal bestemd om 1 x keyb, 1 x mouse en 1 x monitor te gebruiken voor meerdere systemen (2,4,8 of een veelvoud hiervan als je met cascades gaat werken). Ik vrees een beetje dat je dual (of triple) monitor setup dus niet mogelijk zal zijn ... tenzij er een of ander exotisch merk dit natuurlijk zou ondersteunen - maar hier zal wel wat google werk voor nodig gaan zijn.
Vaak is het ook zo dat werken met KVM switches ietwat kwaliteitsverlies met zich meebrengt ... dus als je dual monitor setup bestemd is voor gamen ... dan denk ik dat je beter af bent met een rechtstreekse aansluiting ipv via KVM switch.
Ikzelf gebruik de Belkin KVM Pro reeks voor het aansturen van 4 servers, en dit in de eerste plaats omdat ze 1) degelijk zijn en 2) USB ondersteunen. Mijn desktops hebben steeds hun eigen monitor, keyb en muis steeds rechtstreeks aangesloten.
Vaak is het ook zo dat werken met KVM switches ietwat kwaliteitsverlies met zich meebrengt ... dus als je dual monitor setup bestemd is voor gamen ... dan denk ik dat je beter af bent met een rechtstreekse aansluiting ipv via KVM switch.
Ikzelf gebruik de Belkin KVM Pro reeks voor het aansturen van 4 servers, en dit in de eerste plaats omdat ze 1) degelijk zijn en 2) USB ondersteunen. Mijn desktops hebben steeds hun eigen monitor, keyb en muis steeds rechtstreeks aangesloten.
ok, dit al iets, bedankt ik zal me verder verdiepen m.b.v. google.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Er bestaan 2x8 KVM-switches, die bedoeld zijn om vanaf 2 verschillende scherm+toetsendbord+muis combinaties naar 8 (of meer) systemen te kunnen gaan. Ze zijn niet echt bedoeld om dual-screen setups te gebruiken, maar het kan wel.
Dit zijn echter wel zaken uit de zware professionele hoek (d.w.z. een prijs-kaartje van vele honderden euro), maar je vindt ze nog wel eens betaalbaar op de Amerikaanse eBay.
Dit zijn echter wel zaken uit de zware professionele hoek (d.w.z. een prijs-kaartje van vele honderden euro), maar je vindt ze nog wel eens betaalbaar op de Amerikaanse eBay.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large