Kan Photoshop niet verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 11:40
Aangezien ik een verkeerde code had ingevoerd bij Photoshop heeft ie vanaf het begin niet gewerkt (ik heb m geleend van een vriend). Daarom wou ik m verwijderen, en later opnieuw installeren, maar dan met de juiste code. Als ik hem nu gewoon probeer te unistallen via het configuratiescherm, komt er het vakje met preparing, en wanneer dat klaar is krijg je even het scherm wat je hebt als je m installeerd (zo'n blauw naar zwart lopende achtergrond) en sluit ie af. Zonder foutmelding of wat dan ook. Ook als ik het opnieuw probeer verdwijnt het scherm simpelweg en er gebeurt verder niks. Ook als ik hem opnieuw probeer te installeren gebeurt er hetzelfde,

Iemand nog suggesties?

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Als het zeg maar een niet officiele AdobeCd was dan kan het natuurlijk zijn dat de uninstaller niet helemaal ok is meegeleverd. Kijk eens of je met 1 van deze tooltjes wat kan http://www.handyarchive.com/free/uninstaller/

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:12

Acheron

updatepack.nl

Is dit niet een WAREZ-request Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif :p

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 11:40
Nee, het is wel een goede cd dacht ik

Met dat programma doet ie het ook niet. Dan krijg je weer dat preparing venstertje, en dan die achtergrond. En dat houd opeens op....

Iemand enig idee?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zou zeggen bel Adobe; wij helpen geen users met illegale software. Het lijkt me een goed idee als je in het vervolg wel de regels volgt

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.