Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

routeplanning- route zelf bepalen mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo :p

Ik wilde eigenlijk een pda/palm aanschaffen met gps navigatie.

Ik heb echter een vraag die voor mij van belang is. Ik heb al op de site van tomtom gekeken, maar niks gevonden. en ook diverse searches gedaan.

De vraag is als volgt. Is het mogelijk om zelf een route in te geven, en dat de pda/palm dan vervolgens als hulp kan dienen, i.p.v enkel van Punt A naar punt B (eventueel via punt C)

dus feitelijk da'k zelf zeg.. ik neem die straat, vervolgens die straat, vervolgens die straat... dus eigenlijk een compleet geplande route door een stad vooraf plannen.

alvast heel erg bedankt voor de respons.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ben die optie in mijn TomTom (TT Mobile 4) niet tegengekomen. Je kunt natuurlijk een route plannen van A naar C, en als je bij C bent van C naar B :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 22:26
IK begrijp niet helemaal waar je het voor nodig zou hebben, maar dat terzijde ...

Het is mogelijk in Tomtom om bepaalde punten op te namen in de planning. Op deze wijze zou je dus alle kruispunten op kunnen nemen en zo de volledige route vooraf kunnen plannen. Maar het lijkt me erg veel werk.

-

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 12:47
* 0siris pakt Ipaq
Ik kan een "reisplan" maken in TT, tot op huisadres nauwkeurig, ff kijken hoeveel plaatsen ik in mijn reisplan kan zetten

[ Voor 18% gewijzigd door 0siris op 29-03-2005 22:26 . Reden: 16 in totaal ;) ]

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Topicstarter
nu ja, op de vraag waarvoor ik 't nodig heb. k ben sinds kort buschauffeur van de lijndiensten in brussel. en t zou handig zijn de routes in de pda te zetten, omdat verkeerd rijden met een bus niet echt ideaal is ;)

en k ken daar nog helemaal niks

• 0siris
* 0siris pakt wederom z'n PDA en kijkt of je een reisplan (=busroute) kan opslaan.
Ik kan het reisplan niet opslaan, daarnaast zijn 15 tussenstops te weinig om een hele busroute op te slaan. Maar zeg eens eerlijk, gaan de mensen in de bus niet hééél raar kijken als hun chauffeur de route blijkbaar niet kent? ;)

[ Voor 61% gewijzigd door 0siris op 29-03-2005 22:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
0siris schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 22:37:
* 0siris pakt wederom z'n PDA en kijkt of je een reisplan (=busroute) kan opslaan.
Ik kan het reisplan niet opslaan, daarnaast zijn 15 tussenstops te weinig om een hele busroute op te slaan. Maar zeg eens eerlijk, gaan de mensen in de bus niet hééél raar kijken als hun chauffeur de route blijkbaar niet kent? ;)
Nu ja, daar zeg je wat. iedereen moet het leren hè. En 't zou gemakkelijk zijn als het kon. scheelt een hoop stress :p , en als ik de route beetje ken kan ik er mp3's op luisteren ook :p maar 15 tussenstops zijn in principe voldoende. Dus ', k denk wel dat 't mogelijk is dan. Anders doe ik het in gedeeltes :p

Indien met tomtom niet kan zijn er misschien andere routenavigatie software mogelijkheden. 'k zal ondertussen zelf ook nog wat in verdiepen. Moet wel liefst op een palm draaien, want 'k heb liever geen mobile windows oplossing.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 23:05 ]

• 0siris
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:02:Nu ja, daar zeg je wat. iedereen moet het leren hè.
Euh...das best een enge gedachte (vanuit de cockpit van een vliegtuig: "bij de volgende zeemeeuw, rechtdoor over de rotonde" :x
Moet wel liefst op een palm draaien, want 'k heb liever geen mobile windows oplossing.
TomTom is er ook voor Palm :)

[ Voor 26% gewijzigd door 0siris op 29-03-2005 23:12 ]

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:47

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm da's wel handig in de taxi met combinatieritjes (ben me toch een partij aan het zoeken geweest in Delfzijl!)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Pagina: 1