Toon posts:

[BT] Handsfree - audiogateway

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met me auto daar komt een pc in nu wou ik graag handsfree bellen via bluethoot.

ik heb het volgende geïnstalleerd:

-PhoneControl
-WIDCOMM

PhoneControl gebruik ik om de telefoon te bedienen dit gaat via WIDCOMM > serail bluethoot verbindingen. Dit werkt prima maar nu komt het moeilijkste ik wil ook dat het geluid via de pc loopt. Hiervoor heb ik een audiogateway protocol bij WIDCOMM geïnstalleerd alleen dit werkt niet/niet goed. Als ik ga bellen gaat het geluid gewoon via de telefoon en als ik gebeld word geeft Windows ook aan "incoming call" en dan druk ik op accept dan neemt hij op maar weer het geluid via de telefoon. laatst werkte het wel 1X iemand belde me ik neem op en opeens ging het geluid wel via de pc :? ik heb een Sony ericson T610 is er iemand die dit wel goed aan de praat heeft gekregen? iemand een suggestie wat ik nog zo kunnen proberen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Gebruik je hier uberhaupt wel windows bij? Welke versie, zodat we dit conform Windows Operating Systems - Policy in de titel kunnen zeten :) Wat heb je allemaal al geprobeerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
tjha eigenlijk alles; de telefoon opnieuw synchroniseren. Telefoon ingesteld als handsfree. meer kan je eigenlijk niet doen de instelling zijn vrij gelimiteerd. Ik heb het grote vermoeden dat als ik de firmware van de telefoon upgrade dat het dan wel gaat werken. Ik zoek eigenlijk iemand met het zelfde probleem of met een wel goed werkende setup. :9

oeps: Alles draait onder windows

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 21:52 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke versie van Windows?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP met service pack 2 geinstaleerd.

Verwijderd

Topicstarter
ok; ik ben een stukje verder me maat had ook een telefoon met bluethoot echter een ander type en dit werkte zeer goed! dus het zit in me telefoon heb een mailtje verstuurd naar SE om te vragen of een firmware update een/de oplossing is.
Pagina: 1