Thuis heb ik een suse 9.1 servertje staan. Nu wil ik netjes elke zoveel tijd een backup maken. Ik heb weinig zin om allerlei scripts te maken en er dan achter te komen dat ze niet werken. Ik ken mijn eigen scripting(on)kunsten. Ik heb de beschikking over een volledige (met licentie) versie van tapeware XE 6.20. Ook zit ik te twijfelen over arkeia.
Wat ik wil is onderandere remote administration en scheduled backups. Dit bieden ze beiden, volgens de beschrijving.
Maar heeft tapeware of arkeia punten waarin ze uitblinken/afgaan? Wie kent beide pakketten en wil er wat zinnigs over zeggen?
Mijn server bezit een DLT III-unit, maar er hangt ook snel genoeg een DDS3-unit aan. Gebruiksgemak is dus een belangrijk punt voor mij.
Wat ik wil is onderandere remote administration en scheduled backups. Dit bieden ze beiden, volgens de beschrijving.
Maar heeft tapeware of arkeia punten waarin ze uitblinken/afgaan? Wie kent beide pakketten en wil er wat zinnigs over zeggen?
Mijn server bezit een DLT III-unit, maar er hangt ook snel genoeg een DDS3-unit aan. Gebruiksgemak is dus een belangrijk punt voor mij.
edit:
Niemand??
Niemand??
[ Voor 3% gewijzigd door teigetjuh op 30-03-2005 20:12 ]