Toon posts:

MX510 [Kopen of niet]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om de MX510 en steelpad S&S te kopen ( bundel )
Omdat ik aardig veel game en tog deze muis niet echt fijn in de hand ligt
Ik heb nu de LX300 cordless desktop Afbeeldingslocatie: http://www.4launch.nl/shop/images/producten/003919s.jpg

Nu wil ik dit toetsenbord van de LX300 houden en alleen nieuwe muis aanschaffen en installeren, nu vraag ik me af of dat wel kan met die software ?? niet dat de muis het doet maar het toetsenbord dan niet.. tis een beginners vraag omdat ik geen 70 euries wil verspillen :P

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:11
De MX510 is een muis met een draadje en niet draadloos, dus ik zie het probleem niet.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

kopen man heb hem vorige week gehaald in combo met een razer exact mat, my ooh my heerlijk!
Ligt goed in de hand en zoals vele reviews al aangeven, een top muis!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
nou een mx510 is geen 70 euro, en je zou natuurlijk ook kunnen testen met een 510 (of een andere usb muis)

maar om even wat directer in te gaan op je vraag:
de software zal volgens mij echt niet moeilijk doen.
in windows kan je 2 muizen aansluiten, dus zelfs als je je lx300 muisje niet kan disablen (wat ik me niet kan voorstelen), kan je hem altijd nog stil ergens neerleggen ..
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:05:
kopen man heb hem vorige week gehaald in combo met een razer exact mat, my ooh my heerlijk!
Ligt goed in de hand en zoals vele reviews al aangeven, een top muis!
mja en nu de startpost nog lezen... |:(

[ Voor 30% gewijzigd door BasieP op 29-03-2005 21:06 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
Er word gewoon gereageert in 1 min TOP!

Als je goed leest, ga ik een bundel kopen met daarin de MX510 (muis ) en de steelpad S&S (muismat) en dat is samen ongv 70 euro.
Verder, ik wou em bestellen bij steelpad.nl .. weet iemand goede site waar ik de bundel kan kopen of zonder dat het in een bundel zit, onder rembours :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:15:
Er word gewoon gereageert in 1 min TOP!

Als je goed leest, ga ik een bundel kopen met daarin de MX510 (muis ) en de steelpad S&S (muismat) en dat is samen ongv 70 euro.
Verder, ik wou em bestellen bij steelpad.nl .. weet iemand goede site waar ik de bundel kan kopen of zonder dat het in een bundel zit, onder rembours :)
Pricewatch?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:00
Steelpad.nl is wel een fijne winkel.

ik heb er op campzone toen mijn Icemat met de MS explorer 3.0 gekocht,

er was iets mis met mijn icemat en heb toen een hele nieuwe gekregen.
Dus als je veel gamed en je gaat toevallig naar the party3 of campzone,probeer het daar eens! want ze staan daar opgesteld.

Verwijderd

Topicstarter
Hennie-M schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:21:
Steelpad.nl is wel een fijne winkel.

ik heb er op campzone toen mijn Icemat met de MS explorer 3.0 gekocht,

er was iets mis met mijn icemat en heb toen een hele nieuwe gekregen.
Dus als je veel gamed en je gaat toevallig naar the party3 of campzone,probeer het daar eens! want ze staan daar opgesteld.
Kga het via internet onder rembours bestellen ;)
En ik ga niet naar campzone of party3 :P

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-02 21:56
nergens goedkoper te krijgen, de muis kost 35 excl verzenden her en der.

Maar de MX510 is een prima muis. Heb boven trouwens een Medion PC met draadloze tobo en muis. Muis heb ik vervangen door een PS/2 exemplaar. Werkt gewoon goed, zijn zelfs naast elkaar te gebruiken. Ik verwacht geen problemen!

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

Topicstarter
NoepZor schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:40:
nergens goedkoper te krijgen, de muis kost 35 excl verzenden her en der.

Maar de MX510 is een prima muis. Heb boven trouwens een Medion PC met draadloze tobo en muis. Muis heb ik vervangen door een PS/2 exemplaar. Werkt gewoon goed, zijn zelfs naast elkaar te gebruiken. Ik verwacht geen problemen!
Zat er bij die medion een krakende (na lang gebruik) muis bij? die pc heeft me pa ook, echt knaake muis is dat imo }:O

Verwijderd

Topicstarter
Setje heb ik binnen, heb het vorige donderdag besteld, volgende bericht gekregen, in het weekend bezorgen ze natuurlijk niet en nu (dinsdag) heb ik het pakketje in huis rond 6 en :D
En het bevalt me goed, tis wel wennen maar wel fijn.
En die steelpad is anders dan ik dacht, op de foto's ziet hij er veel gladder uit

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:02:
Ik ben van plan om de MX510 en steelpad S&S te kopen ( bundel )
Omdat ik aardig veel game en tog deze muis niet echt fijn in de hand ligt
Ik heb nu de LX300 cordless desktop [afbeelding]

Nu wil ik dit toetsenbord van de LX300 houden en alleen nieuwe muis aanschaffen en installeren, nu vraag ik me af of dat wel kan met die software ?? niet dat de muis het doet maar het toetsenbord dan niet.. tis een beginners vraag omdat ik geen 70 euries wil verspillen :P
Als je een muis van logitech uit de mx-reeks wil kopen zou ik eerder gaan voor een mx518(net nieuw) die heeft 1600dpi terwijl de mx510 'maar' 800dpi heeft... de mx518 is tenslotte maar een 3 eurootjes duurder.. Maar ikzelf zou eerder voor een razer diamondback gaan op een ijsmatje(icemat) :9

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-02 11:25
Maak ook gebruik van draadloos toetsenbord heb namelijk ook een set maar ik heb gewoon de MX518 dernaast hoor en als je toch een mx gaat halen raad ik je wel aan deze te halen bovendien het is wel zo slim :P altijd voordelen niet waar?

Enjoy the joy

Pagina: 1