Hallo,
Ik heb sinds een half jaar een Hp deskjet 3220, deze weigert sinds 1 /2 maanden weleens door een systeemfout zoals hij zelf aan geeft en soms printte hij helemaal wit maar meestal deedt ie het dan wel weer na een keertje opnieuw opstarten. Dus ik dacht vorige week laat ik hem eens opnieuw installeren dus ik hp software en drivers verwijdert en kabeltje maar ff in een andere usb poort(ook geprobeert pas in te doen als ie hem gaat zoeken),maar de 1e keer installeerde hij hem maar na het restarten was hij weg
dus nog maar een keertje dit keer deedt bleef hij er wel gewoon geinstalleerd. Dus ik alle kalibreer en test zooi uitprinten en ik naar word toe maar nee hoor weer die irritante systeemfout en nu wil die dus helemaal niets meer ook niet na restarten. Hij print nu helemaal niks behalve de hp printer assistent zooi
Nu is dit zeer irritant voor school en een printer hoort natuurlijk gewoon te printen
Gedaan:
Word gereinstalled
Drivers gereinstalled
Alle printer software gereinstalled
Gerestart
Spyware/Virussen Gescand maar geen resultaat
Computer al zal dat weinig uitmaken
:
Amd Athlon 64 3200+
Msi k8n neo platinum edition
2x 512mb Twinmos 400mhz cl2,5
Maxtor Diamond Max 9 200gb sata 150
Sapphire Atlantis radeon 9800pro 128mb 256bit
Windows Xp Home Edition 32-bit(tja voor mijn 64-bits editie zijn ze er geloof ik nog niet)

Hij doet trouwens na de foutmelding wel de gebruikelijke dingen die voor en na het printen normaal gedaan worden dus dat geklooi met de cartrigdes
Wie o wie kan mij helpen?
Maurice,
Ik heb sinds een half jaar een Hp deskjet 3220, deze weigert sinds 1 /2 maanden weleens door een systeemfout zoals hij zelf aan geeft en soms printte hij helemaal wit maar meestal deedt ie het dan wel weer na een keertje opnieuw opstarten. Dus ik dacht vorige week laat ik hem eens opnieuw installeren dus ik hp software en drivers verwijdert en kabeltje maar ff in een andere usb poort(ook geprobeert pas in te doen als ie hem gaat zoeken),maar de 1e keer installeerde hij hem maar na het restarten was hij weg
Gedaan:
Word gereinstalled
Drivers gereinstalled
Alle printer software gereinstalled
Gerestart
Spyware/Virussen Gescand maar geen resultaat
Computer al zal dat weinig uitmaken
Amd Athlon 64 3200+
Msi k8n neo platinum edition
2x 512mb Twinmos 400mhz cl2,5
Maxtor Diamond Max 9 200gb sata 150
Sapphire Atlantis radeon 9800pro 128mb 256bit
Windows Xp Home Edition 32-bit(tja voor mijn 64-bits editie zijn ze er geloof ik nog niet)

Hij doet trouwens na de foutmelding wel de gebruikelijke dingen die voor en na het printen normaal gedaan worden dus dat geklooi met de cartrigdes
Wie o wie kan mij helpen?
Maurice,