Toon posts:

Rare usb problemen k8n neo platinum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het volgende probleem.

Sommige usb apparaten werken niet maar andere wel weer perfect.
dit heb ik tot nu toe geprobeerd.
heb in het bios alleen usb1.0 ingesteld en geen verschil. alleen 2.0 zelfde probleem weer geen verschil. Heb de apparaten op een andere computer getest werkt zonder problemen. mijn usb stick daar in tegen werkt perfect ook zo'n crapy usb webcam werkt zonder problemen.
de usb dingen die niet werken zijn niet ouder of nieuwer dan die gene die wel werken.
Iemand nog een idee wat zou kunnen helpen.

Standaard staat hij ingesteld op usb 1.0 en 2.0
Mijn systeem is:
Msi k8n neo platinum
amd 3200 64
1024 ddr 400
maxtor diamond max plus 9 s-ata 200gb
brandertje
dvd spelertje
en XFX geforce 6800 GT

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:35

Thandor

SilverStreak

Probeer eens een andere USB poort.
Misschien dat een BIOS update wil helpen :?

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De USB drivers refreshen wil nog wel ns helpen

[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 29-03-2005 20:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb elke usb poort al wel geprobeerd. krijg steeds de melding dat hij niet wordt herkend :|

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Is het niet gewoon zo dat je een driver voor die betreffende usb apparaten moet installeren?

Verwijderd

om wat voorn apparaten gaat het?

Verwijderd

Topicstarter
een sitecome wireless usb router zo'n 11 mbs dingetje. heb ook geprobeerd de software er van te installeren voor het aansluiten.

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:10

Neo

Ik heb hetzelfde probleem volgens mij, alleen heb ik nog geen oplossing gevonden. Bij mij werkt mijn Logitech MX 510 muis niet meer op de USB poort, wel op de PS2. En op andere computers wel op USB. Maar de USB poorten zijn niet kapot.

Verwijderd

Ik heb ook zo'n "een sitecome wireless usb router zo'n 11 mbs dingetje". Je moet eerst de USB-adapter (de ontvanger zeg maar) in je PC stoppen. Hij wordt dan niet herkent. Daarna installeer je de software. Tijdens de installatie van de driver zal er weer zo'n ballonetje in je tray tevoorschijn komen waarna het wordt geinstalleerd.

Overigens zou het, lijkt me, ook wel moeten werken als je eerst de driver installeert, maar probeer het iig maar eens terwijl je het ding al hebt ingeplugd.

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-05 16:40

MrDrako

nep ict'er

lekker flinke kick, heb nu ditzelfde probleem met een g15 en g7 logitech spullen, ook m'n se k750i word niet herkend. ziet het als een onbekend usb apparaat, drivers staan erop. usb poorten al eens verwijderd/opnieuw laten vinden, niet geholpen..
Pagina: 1