Het gaat om deze posting, ik heb hem zelf al omlaag proberen te halen maar hij blijft steeds weer omhoog komen omdat mensen hem toch +1 inzichtvol of +1 interessant geven, wat in mijn ogen helemaal niet juist is aangezien dit nog al een nutteloze reactie is...
Naar mijn mening verdiend hij een +1 Grappig.
IMHO verdient-ie een 0, omdat ik hem niet grappig vind, maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die dat wel vinden. Dus dan lijkt een +1 Grappig me een prima alternatief
.
Maar wat heeft dat met het huidige nieuwsel te maken? Rien du tout toch? Grappig kan ik mee leven, maar inzichtvol...?anandus schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:59:
Ik zou hem dan eerder een +1 inzichtvol geven, gezien het nieuwsbericht deze week, waar het bekend werd dat de PSP's dode pixels kunnen hebben
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 20:00 ]
Maar de gebruikte smiley wijst meer naar grappig dan dat het serieus bedoeld is...anandus schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:59:
Ik zou hem dan eerder een +1 inzichtvol geven, gezien het nieuwsbericht deze week, waar het bekend werd dat de PSP's dode pixels kunnen hebben
trueRicardo87 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:53:
Naar mijn mening verdiend hij een +1 Grappig.
www.google.nl
Nah, er was ook nog http://www.tweakers.net/nieuws/36737, waarin Sony aangaf dat problemen weldegelijk opgelost zullen worden, wat dus het grappige aan de reactie weer sterk relativeert mijns inziens.anandus schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:59:
+1 grappig lijkt me een prima oplossing (ook al kan ik er zelf niet om lachen).
* done *
* done *
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Misschien ben ik de enige die het vind hoor, maar was hier power moderatie echt nodig? Als er kennelijk zoveel mensen (Waaronder ik) het een grappige opmerking vinden dan vind ik het wel meer dan de standaard 1 waard.
Verder is het een terechte opmerking (want ook in andere beelden lijkt de dode pixel terug te komen) en relevant (door het nieuws van de afgelopen tijd). Dus (no offence hoor) in hoeverre speelt hier de smaak van een powermod mee, en regeert dus niet meer de meerderheid?
Verder is het een terechte opmerking (want ook in andere beelden lijkt de dode pixel terug te komen) en relevant (door het nieuws van de afgelopen tijd). Dus (no offence hoor) in hoeverre speelt hier de smaak van een powermod mee, en regeert dus niet meer de meerderheid?
[ Voor 5% gewijzigd door pietje63 op 03-04-2005 01:44 ]
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Technisch gezien is die reactie incorrect; een dode pixel is zwart en niet wit, dat kan dus hoogstens een hotpixel zijn. Wat mij betreft heeft diegene die die reactie heeft gepost nog erg veel geluk gehad dat zijn reply op +1 eindigt.
waarom begin je er 6 dagen later weer overVerwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 00:21:
waarom vind je zoiets nou belangrijk?

Verwijderd
waarom leven mensen zoals jij no op deze wereldaddictive schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 00:23:
[...]
waarom begin je er 6 dagen later weer over![]()

Losstaand van het feit of verschillende individuen onder ons die post grappig of niet vinden, is er op tweakers.net wel plaats voor een geintje, al was het maar vanwege de mogelijkheid om een posting als 'grappig' te modereren.
Eigenlijk lijkt het er zelfs op dat ookal vindt een moderator de posting persoonlijk niet grappig, wanneer een posting duidelijk als grappig is bedoeld, moet deze als grappig wordem gemodereerd. Toch?
Eigenlijk lijkt het er zelfs op dat ookal vindt een moderator de posting persoonlijk niet grappig, wanneer een posting duidelijk als grappig is bedoeld, moet deze als grappig wordem gemodereerd. Toch?
Pagina: 1