Antec Sonata Lifestyle of Coolermaster Centurion 1

Pagina: 1
Acties:

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02 12:22
Ik ben op het moment een nieuwe computer aan het bestellen maar ik twijfel nog een beetje over de kast. Mijn keuze komt uit op of de Antec Sonata Lifestyle miditower of een Coolermaster Centurion 1. Nu vind ik die Centurion iets mooier maar ik begrijp dat die Antec (veel) stiller is? Als ik dezelfde voeding (Antec Truepower 380) in die Centurion zou stoppen, zou die Antec dan echt nog stiller zijn?

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:21
Geen idee, geen ervaring met coolermaster maar ik waarschuw je alvast. Die lichtjes aan de voor kant van de antec sonata zijn even leuk maar daarna stront en stront irritant.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Verwijderd

Neem de Antec, die heeft een kameraad ook. Dat is echte Antec kwaliteit.
Die CM is echt van k*t kwaliteit. Heel wankel enzo. Hij is misschien ligt maar daarnaast niet erg praktisch. Als je toch een CM wil zou ik eerder kijken naar een Centurion 5. Ik vind ook dat de Antec als voordeel heeft dat hij 2x120mm fans kan hebben ipv 2x80mm bij de CM.

Veel succes bij je keuze :)

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

spyros schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:46:
Geen idee, geen ervaring met coolermaster maar ik waarschuw je alvast. Die lichtjes aan de voor kant van de antec sonata zijn even leuk maar daarna stront en stront irritant.
Voeding van die front lampjes kan je natuurlijk ook gewoon niet aansluiten :) Dat is iig het eerste wat ik deed

ik zag twee beren fout parkeren....

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02 12:22
Lampjes van die Antec worden inderdaad meteen uitgeschakeld als die het wordt, die dingen verlichten geloof ik de hele kamer....

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:21
ze zijn bij mij ook uitgeschakelt , tis wel echt lekkere kast.. en CM is echt cheap kwaliteit

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Pagina: 1