Nieuw spelletje

Pagina: 1
Acties:

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Goeienmorgen, ik heb in teamverband een nieuw spelletje in Java gemaakt, er zitten enkele kleine foutjes in, maar het idee lijkt ons goed, wat denken jullie hiervan? (Het spel is momenteel nog freeware)

http://oege.lb.hva.nl/pret2000/1095/index.html
of
http://oege.lb.hva.nl/pret2000/1095/adfinal/home.html

Verwijderd

Leuk intro, ziet er mooi uit.
Het si een leuk spel om online te spelen maar hou het maar freeware 8-)

Verwijderd

Leuk spelletje maar pas op met het gebruik van die duif als je geen rechten hebt gevraagd aan Warner Brothers.

Verwijderd

Tja, beetje saai... Ik heb het eerste level geprobeerd. Het duurt 'uren' voordat je eindelijk bij een pakje bent. En het sturen is ook niet bepaald realtime: ver van te voren kan je al richting aangeven om een bocht om te gaan, maar soms gaat dat mis, dan kom je opeens in de bomen terecht. En dat je ook richting moet aangeven in de bochten in de weg, zonder echte afslag, is ook een beetje vreemd (volgens mij zelfs een overtreding van de regels!) Wel geinig hoor, maar of je hier ooit geld voor krijgt... De site ziet er trouwens wel aardig uit, met dat blauw en zo. Alleen is het knudde dat je steeds naar de Home pagina moet om weer op een andere pagina te komen. En verbeter even die typefout in de titel: Athetic Design...

Verwijderd

Altijd leuk om creatieve HvA-ers te zien.

Verwijderd

Op dinsdag 09 januari 2001 12:16 schreef WieMie het volgende:
Goeienmorgen, ik heb in teamverband een nieuw spelletje in Java gemaakt, er zitten enkele kleine foutjes in, maar het idee lijkt ons goed, wat denken jullie hiervan? (Het spel is momenteel nog freeware)
COOL!!! Ga zo door!!! JAVA rules :)
Maare.....het reageert niet snel genoeg op
de keypresses :(
Verder is het "vanzelf full screen gaan" zwaar irritant! Dat moet eruit!

Het is nu nog freeware zeg je he? Dan lijkt het me niet slim om de sourcecode er zomaar bij te zetten...maja...

Verder heel cool!
Pagina: 1