[XP] schermtoetsenbord bij aanmelden?

Pagina: 1
Acties:

• fromalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-01 14:35
Hallo,

K zit met een heel vervelend probleem, k ben in het bezit van een logitech cordless mx bluetooth desktop (keyboard en muis), nu deze werkt vlekkeloos eens ingelogd, nu probleem is dat wanneer ik boot ik in het welkomstvenster mijn paswoord dien in te geven, en dat gaat dus niet want het toetsenbord werkt pas zodra setpoint (in windows zelf dus) geladen is :9 .. Daarom vraag k me af of het neit mogelijk is het schermtoetsenbord ook al beschikbaar te maken bij dit aanmelden? :)

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:46
Erg flauw, maar jammergenoeg wel serieus:

ja, máár... daarvoor moet je een toetsencombinatie indrukken kan ik mij zo herinneren

EDIT:
gevonden:
Microsoft.com - Accessibility Options overview

Users can also start Accessibility programs before logging on to the computer on by pressing the Windows logo key (Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/windowsxp/home/using/productdoc/en/winkey.gif) + U at the Welcome logon screen.
Helaas dus. Je kan nog een ander toetsenbord eraan hangen voor dit soort dingen, of zonder wachtwoord inloggen

[ Voor 91% gewijzigd door OnTracK op 29-03-2005 19:10 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Het lijkt me raar dat je een toetsenbord dat je in de winkel koopt niet 'gewoon' kunt gebruiken. Zegt logitech er niets over op hun website?

Verwijderd

fromalk schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:50:
Daarom vraag k me af of het neit mogelijk is het schermtoetsenbord ook al beschikbaar te maken bij dit aanmelden? :)
Je zou misschien kunnen proberen dat "setpoint" als service te starten.. Dan heb je dat schermtoetsenbord ook niet meer nodig :)

Helaas heb ik er geen ervaring mee, en weet dus ook niet of het wel werkt :/

Je zou ook nog kunnen proberen de nieuwste drivers te installeren.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 19:27 . Reden: verkeerde quote ;) ]

• fromalk
zo ver ik weet staat er niets over op de logitech website zelf, nu die setpoint draait al als service maar zonder resultaat, momenteel heb ik dus idd een 2de toetsenbord in de buurt liggen dan dient voor als ik wil inloggen, nu het ww is wel nodig om mn broertjes er vanaf te houden :p
Het wordt pas helemaal mooi las je een cmos error krijgt of je windows in veiligde modus wilt opstarten, vroeger draaide ik met een boot paswoord vreem genoeg erkende hij soms het toetsenbord en kon ik verder (meestal wel niet hoor :r )

dit is het toetsenbord:
http://www.logitech.com/i...,CRID=2158,CONTENTID=7153

Verwijderd

dan lijkt me er wat meer aan de hand als hij ook bij het booten je toetsenbord niet ziet. USB of PS2?

• fromalk
Ehr;

het bluetooth stack is aangesloten op usb met powersupply, van de usb is er een aftakking naar ps2 (alleen voor toetsenbord, muis niet), vreemd genoeg werkt het toetsenbord ook zonder de ps2 aan te sluiten :D
Pagina: 1