Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik krijg morgen mijn samsung d500 met Hi20. Hiervoor had ik een SE T610. Beide toestellen zijn voorzien van bluetooth (ik heb een bluetooth dongle). De smsjes die nog op mijn oude sim (orange prepaid) staan wil ik graag weer op mijn nieuwe sim, telefoon zetten. Ik geloof dat dit wel mogelijk is, alleen heb geen flauw idee hoe :) ik heb al diverse topics doorgespit maar het is nogal moeilijk te vinden. Ik zou graag willen weten welke programma's ik hiervoor kan gebruiken, waar ze te vinden te zijn, en hoe het moet :) .. alvast hartelijk bedankt,

Rutmer

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 18:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij aub helpen? :/

Verwijderd

Topicstarter
ik zou heeeel graag antwoord hebben op mijn vraag, ben al 2 uur aan het zoeken via google. Ik heb gezien dat je voor nokia het programma PC suite kan gebruiken, om je smsjes van je tel AF te halen maar om ze weer op een andere tel te zette weetik niet :? voor samsung, weet ik alleen het programma Easy Studio alleen weet niet waar ik het kan downloaden en of het uberhaupt daarmee kan.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Misschien kun je bij de Conrad eens kijken naar een soort kaartlezers + software waar het mee kan.
Ik zou anders ook 1,2,3 geen oplossing weten.

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij kan dat niet. Als je je sms'jes wil bewaren om het nog eens na te lezen kan je ze het beste op je computer zetten met bluetooth en daar een soort archief aanleggen. Kan vast wel met FMA, ik weet alleen niet hoe het daar precies moet. Ik gebruik zelf BluePhoneElite, maar da's voor de Mac ;) Bevalt overigens uitstekend :)

overigens: kicken (opnieuw vragen) mag hier wel maar als je dat binnen 24 uur na je laatste post is wordt dat niet zo gewaardeerd. Voor volgende keer :Y)

[ Voor 21% gewijzigd door Wortelsoep op 29-03-2005 21:03 . Reden: kick verhaaltje ]

Verwijderd

Topicstarter
okeee bedankt ;) float's mobile agent ondersteund helaas alleen sony telefoons, en een paar van nokia. Dus geen samsung :'( naja, als iemand nog een andere oplossing heeft, WELKOM :*)
en dat kicken .. |:( ik zal erom denke :P

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 21:33 ]

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zit met exact hetzelfde probleem.

Het erge is is dat ik nog steeds geen andere software heb die met samsung telefoons om kan gaan. De meeste ondersteunen alleen Nokia of smartphones (zoals oxygen)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:59

Valkyre

Kitesurf FTW!

je kan natuurlijk ook gewoon de smsjes smsen naar de nieuwe sim :)

iRacing Profiel

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 20:18
of je zorgt dat je iemand kent met Sony ericsson P serie. Dan kan je hem ff op je telefoongeheugen zetten en daarna weer terugplaatsen op sim. Maar is het met een symbian 6 toestel niet mogelijk een file explorer erop te gooien en vervolgens ff ergens anders op te slaan. In dat geval kan je zoeken naar iemand met een Symbian 6 toestel(denk bijvoorbeeld aan 6600 etc) en dan leuk overzetten.

Veel succes
Pagina: 1