[php] 2 headers includen in een forum

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mede Webmasters,

Ik ben bezig met een profielensite voor jongeren en hiervoor gebruik ik een zelf aangepaste phpbb forum. Alleen ik loop nu tegen de volgende probleem aan dat het niet lukt om 2 headers te includen in de forum zodat als je via funkyhunks.nl naar de forum ga de header van de jongens zie en als je via funkybabes naar de forum ga de header van de dames boven de forum zie.

Ik heb dit script ervoor gemaakt alleen dit werkt niet. Als je bijvoorbeeld kijk op www.sugababes.nl/forum en www.superdudes.nl/forum dan snap je pcies wat ik bedoel. Wie o wie kan mij wat wijzer maken aangezien ik hier niet echt uitkom.

<?
include dirname(__FILE__)."/config.php";

$domain=$_SERVER['HTTP_HOST'];
if (eregi("hunks", $domain)){
$title="FunkyHunks";
$img_folder="/h_images/";
}
else {
$title="FunkyBabes";
$img_folder="/b_images/";
}
?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Euh...gewoon includen binnen die if? :? Misschien is het handig als je even uitlegt wat er niet werkt?

Ik zou trouwens gewoon stristr of strpos gebruiken in plaats van eregi, in verband met snelheid, maar dat verschil is zo groot niet.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-NMe- schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:47:
Euh...gewoon includen binnen die if? :? Misschien is het handig als je even uitlegt wat er niet werkt?

Ik zou trouwens gewoon stristr of strpos gebruiken in plaats van eregi, in verband met snelheid, maar dat verschil is zo groot niet.
Ik moet hem includen in een tpl bestand alleen hier kan je geen php in plaatsen omdat tpl html is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:54:
Ik moet hem includen in een tpl bestand alleen hier kan je geen php in plaatsen omdat tpl html is.
Zo'n template-bestand heeft wel variabelen die je kan gebruiken/misbruiken, en anders zou je eens kunnen kijken of SSI mogelijk is op je server.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-NMe- schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:56:
[...]

Zo'n template-bestand heeft wel variabelen die je kan gebruiken/misbruiken, en anders zou je eens kunnen kijken of SSI mogelijk is op je server.
Neej er is geen mogelijkheid om ssi te gebruiken op de server.