Tijd voor een nieuwe sig..
SiS? Gatver... Die dingen zitten vaak ook geintegreerd op PCCHips bordjes. Koop dan liever een S3 Savage of iets dergelijks.
Is er ook iets van een insteekslot waardoor je van één agp slot twee slots maakt?
Ik heb nl een goede videokaart, maar geen tv-out. Alle goedkope kaartjes met tv-out zijn agp en kan ik dus niet kwijt
Ik heb nl een goede videokaart, maar geen tv-out. Alle goedkope kaartjes met tv-out zijn agp en kan ik dus niet kwijt
Diamond had ook zo'n kaartje (Speedstar A70) en dit was opzich een leuk kaartje. Voordeel van deze was bijvoorbeeld (tegenover destijds de TVout van de Viper 550), dat bij de A70 zowel de monitor als de televisie gebruikt kon worden. Bij de Viper 550 was het of de TV of de monitor. Verwacht er verder niet teveel van, wat de chipset is al aardig verouderd (heeft bv geen OpenGL ondersteuning, dacht ik).
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Ik heb jaren geleden zo'n ding op de beurs gekocht voor maar 65 piek, ook met TV-out. Dus 96 gulden is écht te duur.
Wat wel leuk is om te melden is dat SiS er nog steeds driversupport voor heeft. Onlangs hebben ze op hun website een driver gereleased met DX7.0 support. Jahaaa, nu kun je zelfs 3D Mark 2000 gebruiken
Jammer dat je dan maar een paar frames per seconde krijgt, maar het gaat om het idee.
Hij ondersteunt tegenwoordig ook OpenGL, je kan er redelijk Halflife mee spelen op 512x384. De chipset en het geheugen draait overigens op 50 mhz en het is me niet gelukt dit op te voeren.
Oh ja, ik had de 8 mb versie. Als je TV-out wil, kun je beter een willekeurige TNT2 kaart of GeForce2MX nemen.
Abit heeft er één voor een gulden of 360.
Wat wel leuk is om te melden is dat SiS er nog steeds driversupport voor heeft. Onlangs hebben ze op hun website een driver gereleased met DX7.0 support. Jahaaa, nu kun je zelfs 3D Mark 2000 gebruiken
Jammer dat je dan maar een paar frames per seconde krijgt, maar het gaat om het idee.
Hij ondersteunt tegenwoordig ook OpenGL, je kan er redelijk Halflife mee spelen op 512x384. De chipset en het geheugen draait overigens op 50 mhz en het is me niet gelukt dit op te voeren.
Oh ja, ik had de 8 mb versie. Als je TV-out wil, kun je beter een willekeurige TNT2 kaart of GeForce2MX nemen.
Abit heeft er één voor een gulden of 360.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
dit is echt de grootste shit kaart die ooit gemaakt is. Ga toch voor een standaard beestje van een bekend merk, want SIS is nou niet echt om over naar huis te schrijven. Koop anders helemaal een no-name kaart voor nog minder, want als je hoofdpijn wil krijgen is dit een hele goede kaart hahhaha
ik zou het niet doen, mijn commentaar is meer het spuien van het gezeik wat ik met deze kaart heb gehad!
ik zou het niet doen, mijn commentaar is meer het spuien van het gezeik wat ik met deze kaart heb gehad!
Verwijderd
ik heb zo een kaartje gehad op mijn moederbordje en het was best wel redelijk je moet er niet al te veel van verwachten heeft best een goede d3d was ik erg te vreden mee in de tijd dat de voodoo2 12mb versie waren
zo oud is deze chip al maar wat gaad je er mee doen voor dvd kan je het gebruiken heeft ie een ondersteuning voor en voor internet ook voor spelletjes niet zo
zo oud is deze chip al maar wat gaad je er mee doen voor dvd kan je het gebruiken heeft ie een ondersteuning voor en voor internet ook voor spelletjes niet zo
Heee kijk een eerste normale serieuze reply.Op donderdag 11 januari 2001 00:17 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik heb zo een kaartje gehad op mijn moederbordje en het was best wel redelijk je moet er niet al te veel van verwachten heeft best een goede d3d was ik erg te vreden mee in de tijd dat de voodoo2 12mb versie waren
Jongens .. denk je nu echt dat ik verwacht dat je met een appiehappie kaartje van nog geen 100 piek zwaar 3D kan renderen ofzo??
Het gaat mij voornamelijk voor de TV out via Cinch en S-VHS.
Dan vindt 96 redelijk goedkoop.
Zoals ik al zei ... het is voor erbij.
Ik kan verdien genoeg , al zeg ik hetzelf, maar om nou 350 peik uit te geven alleen maar voor TVout ? Nah.. daggut nie ..
ThX anyway
(IMHO zou GoT een stuk relaxter zijn als mensen eens goed gingen lezen, en niet meteen alles afkraken wat niet in hun straatje past)
Verwijderd
dit kaartje zat in mijn vorige pc
(pII-233) en is inmiddels overleden.
De tv-out kwaliteit is behoorlijk
bagger. dit is niet zo vreemd aangezien
de 2/3d kwaliteit op een monitor
ook al niet veel soeps is.
kortom rotkaart
(pII-233) en is inmiddels overleden.
De tv-out kwaliteit is behoorlijk
bagger. dit is niet zo vreemd aangezien
de 2/3d kwaliteit op een monitor
ook al niet veel soeps is.
kortom rotkaart
Verwijderd
soms zijn sommige dingen zo erg dat paniek de enige oplossing is. Okay, is niet altijd waar je op zit te wachten. Ik heb met die kaart twee jaar gedraaid, was geintegtreerd op PC100 moederbord. Zaten slechte drivers bij en waren ook moeilijk op internet te vinden (of ik zocht verkeerd!) maar als het echt niks anders moet doen dan TV-Out.....
dan is het vast wat voor jou. Het is wel een oud beestje! 2D is voldoende tot 1024*768
Ik heb zelf ook met deze kaart gewerkt op een Pentium 100 met een 19inch Iiyama, ik moet zeggen dat het het allemaal best behoorlijk deed. TV-outhad ik niet (ik had een PCI versie voor 40,-)
Ik vondt de kaart goed werken. Drivers is volgens mij ook niet veel mis mee (ik heb ze nooit problematisch gevonden).
Best een aardig kaartje. Als er vorder nog mensen zijn die zeggen dat je TV-out het goed doet zou ik hem nemen (p.s. deze kaart doet het ook goed in combinatie met een TV-kaart. Leuk voor decoderen van betaalzenders?)
Ik vondt de kaart goed werken. Drivers is volgens mij ook niet veel mis mee (ik heb ze nooit problematisch gevonden).
Best een aardig kaartje. Als er vorder nog mensen zijn die zeggen dat je TV-out het goed doet zou ik hem nemen (p.s. deze kaart doet het ook goed in combinatie met een TV-kaart. Leuk voor decoderen van betaalzenders?)
ThX for the info!!
Kan me voorstellen dat sommige mensen het een rampenkaartje vinden maar aan de reply "Rotkaart
niet kopen" heb ik weinig.
Het gaat mij puur om de TVOut, dus om daar een TwinView of DualHead voor te kopen is een beetje overdreven, sowieso omdat ik al een Matrox Marvel G200 met TVin en TVout heb.
Gaat mij niet eens zozeer om de CabelCrypt (wel leuk).
En tja ... met zo'n harriewarrie kaartje bekommer ik me niet echt 9om de drivers. Als er maar drivers bijzitten vind ik het al best! anyway, drivers staan op http://www.sis.com.tw/support/download/utility.htm en voor dit specifieke kaartje http://www.sis.com.tw/support/download/6326.htm
ThX
Koffie
Kan me voorstellen dat sommige mensen het een rampenkaartje vinden maar aan de reply "Rotkaart
Het gaat mij puur om de TVOut, dus om daar een TwinView of DualHead voor te kopen is een beetje overdreven, sowieso omdat ik al een Matrox Marvel G200 met TVin en TVout heb.
Gaat mij niet eens zozeer om de CabelCrypt (wel leuk).
En tja ... met zo'n harriewarrie kaartje bekommer ik me niet echt 9om de drivers. Als er maar drivers bijzitten vind ik het al best! anyway, drivers staan op http://www.sis.com.tw/support/download/utility.htm en voor dit specifieke kaartje http://www.sis.com.tw/support/download/6326.htm
ThX
Koffie
Pagina: 1