Kom windows niet meer in

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• AeroTech2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11-2025

AeroTech2

The One doesn't excist

Topicstarter
Ik heb net nieuw geheugen gehaald Corsair XMS PC3200 2x256mb en heb een asus a8n sli deluxe mobo en heb hem net iets overgeclockt naar fsb 252 en liep die wel aardig op en toen ik hem weer op 230 zette toen lliep die vast.
steeds als windows loading is en dan krijg je scherm om gebruiker te kiezen klik ik op mijn naam en dan krijg ik blauw scherm, weten jullie wat het is?

Mvg,

Dennis Zuidema

\

• AeroTech2

AeroTech2

The One doesn't excist

Topicstarter
AeroTech2 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:25:
Ik heb net nieuw geheugen gehaald Corsair XMS PC3200 2x256mb en heb een asus a8n sli deluxe mobo en heb hem net iets overgeclockt naar fsb 252 en liep die wel aardig op en toen ik hem weer op 230 zette toen lliep die vast.
steeds als windows loading is en dan krijg je scherm om gebruiker te kiezen klik ik op mijn naam en dan krijg ik blauw scherm, weten jullie wat het is?

Mvg,

Dennis Zuidema
Trouwens alles in de bios heb ik weer op standaard staan.

\

Verwijderd

wat staat er in dat BSOD, heb je alles al weer op default gezet? kun je als je kunt kiezen tussen safemode enzo, daar kiezen: laatste werkende configuratie

• AeroTech2

AeroTech2

The One doesn't excist

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:26:
wat staat er in dat BSOD, heb je alles al weer op default gezet? kun je als je kunt kiezen tussen safemode enzo, daar kiezen: laatste werkende configuratie
Ik heb de bios op default gezet en zon schermpje met safemod en laatst werkend krijg ik nog niet

\

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:17
Als het goed is krijg je een stopcode te zien. Schrijf die op en zoek in de knowledgebase van Microsoft.com naar een verklaring.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Lees die eerst eens door. Een kléin beetje meer moeite dan alleen de FSB terug zetten mag wel ;) Probeer dus wat uit a.d.h.v. gegeven link en voorzie ons in het geval je er alsnog niet uitkomt van meer info in een nieuwe topicstart :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.