Toon posts:

[XP] Verschillende programma's lopen vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor degene die mij verder kunnen helpen. Ik ben nu al een paar adgen bezig en kan t probleem ngo steeds niet vinden.

Als ik wat zware processen heb gedraaid zoals games e.d. dan gaat me pc raar doen.
problemen zoals : als ik adres in tik in URL balk van IE dan gebeurd er nix, alleen als ik het uit mijn favorieten haal of uit de history. Verder krijg ik de taakbeheer niet voor me, als ik daarop klik dan verschijnt er naast me tijd een groen icoontje en gebeurd er verder nix.

Na lange tijd blijve vaak programma's hangen en komt er in me eventvwr de melding:
Vastgelopen toepassing: xxxxx, versie: xxxxxx, vastgelopen module: hungapp, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x00000000.

Het eventID is 1002 , heb al wat opgezocht , en 1 kwam tot de conclusie van een mogelijk defect ram. Nu heb ik 2x 256 ddr ram, allebei appart geprobeerd, en diverse sloten maar blijft dezelfde melding.

Iemand nog een oplossing voor me , want word r beetje para van |:(

Verwijderd

Eb je een ast van eyeware >:)

edit: sorry voor mijn slechte typewerk ;)

Verwijderd

Welk OS gebruik je? Geef dat nog even aan zodat ik je titel kan aanpassen volgens Windows Operating Systems - Policy. Heb je deze problemen ook in safe mode? Je harde schijf al eens getest? Memtest al eens gedraaid? Getest op spyware en virussen?
Graag wat meer informatie.

Verwijderd

Topicstarter
Memtest x86 gebruikt ,en gaf geen errors,
spyware, antivirus gedraaid, geen errors

harddisk test nog niet gedaan,
safemode nog niet getest

verder gebruik ik winxp

sorry voor onjuiste topic naam, 1ste x dat ik hier wat post :)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 16:35 ]

Verwijderd

Topic titel aangepast en welkom op GoT :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 17:12:
Topic titel aangepast en welkom op GoT :)
Dankje, ben nu een western digital diagnose aan t doen, dan weet ik of me hd mol is :)

Verwijderd

welk service pack draai je trouwens op XP?

Verwijderd

Topicstarter
Maak gebruik van sp1

, ik heb ook ander geheugen getest dat 100% goed is, dus dat is t probleem niet, ook harddisk diagnoses gedaan, en gaf ook geen problemen..

Verwijderd

Topicstarter
Geloof dak t probleem opgelost heb, heb me onboard lan gedisabled, en er een losse netwerkkaart in gehange ... geeft voorlopig nog geen kuren..

ff afwachten dus :)

Verwijderd

Topicstarter
Probleem was iid de onboard lan.

topic kan verwijderd worden 8)
Pagina: 1