Toon posts:

Sapphire Radeon 9600 256mb

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn Sapphire Radeon 9600 256mb niet wordt herkend door mijn ASROCK p4i45gv moederbord. Kan het zijn dat deze 2 onderdelen niet compatibel zijn?

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-07 18:01
asrock vind ik persoonlijk een flut moederbord, dus zal het mij ook niet verbazen als die 2 niet samen kunnen werken.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Als het goed is, zie je in je handleiding van je moederboard een lijstje welke wel en niet ondersteund worden.

Dit allemaal heeft met de chippies te maken die op het moerderboard zit die communiceert met de videokaart.

• Daaaaf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 16:33
Heb je de onboard video uitgeschakeld? NB Geef eens wat meer info, dit is wel erg mager.
dennis112 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:15:
asrock vind ik persoonlijk een flut moederbord, dus zal het mij ook niet verbazen als die 2 niet samen kunnen werken.
Kun je dit onderbouwen of roep je maar wat? Asrock is een weliswaar budgetmerk maar levert over het algemeen behoorlijk degelijke producten voor de niet-overclocker.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Werkt die kaart überhaupt wel :?
Test dat eerst voordat je de combi van die twee de schuld geeft...

Asrock is bij mijn weten nog steeds het budgetmerk van Asus en maakt over het algemeen gewoon prima producten ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-07 18:01
Nou ik heb bij mijn stage eens 3 maanden achter elkaar 7 pc's per dag moeten bouwen met een asrock moederbord erin, en er was er wel altijd 1 van de 3 kapot dus NOOIT asrock voor mij.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Verwijderd

Topicstarter
On board uitgeschakeld, krijd nu geen beeld.

Hij deed wel in mijn oude computer

Geloof dat ik probleem heb gevonden, hij staat niet in lijstje > wordt dus niet ondersteund, kan dit verholpen met nieuwe drivers en/of bios-update? Of kan ik op zoek naar een nieuwe videokaart.............

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ga ajb eerst even zelf aan de slag, je topicstart is veel te mager. Probeer even wat verschillende drivers uit bijvoorbeeld. Mocht je er niet uit komen open dan een nieuw topic maar neem dan eerst wel bovenstaande link door :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.