Toon posts:

bij converteren crashed mijn computer

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik probeer films van avi naar dvd te converteren. Echter bij elk programma die ik maar gebruik crashed mijn computer en doet hij helemaal niks meer. Het beeld blijft stilstaan. Er is geen enkele foutmelding en de enige manier om de computer uit te krijgen is de stekker uit het stopcomtact te halen.

Bij het wegschrijven van grote bestanden crashed hij dus. Ik heb nog 75 gb over dus dat moet het probleem niet zijn. Maar wat dan wel.

Alvast mega super bedankt

Wouter

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 11:41

Turkish

zhé germans

Wat voor OS gebruik je? Heb je al andere chipsetdrivers geprobeerd? Heb je je HD al getest op fouten? Er zijn echt zoveel dingen die het zouden kunnen zijn

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-03 16:14
Converteren van films is opzich wel een redelijke goeie stresstest. Ik denk dat je systeem te warm wordt of dat je voeding het niet meer zo goed trekt, je zou dus eens de temperaturen en voltages in de gaten moeten houden tijdens het converteren.
Je kunt natuurlijk ook op een andere manier stressen, bv met prime95 oid.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zonder specs kunnen we niks en we kunnen op geen enkele manier uit de topicstart opmaken of je zelf ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. En zoals op het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat uitgelegd is dat dus niet de bedoeling hier op GoT ;)

Neem eens de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, dat je via de FAQ en het Beleid van Processors, Mobo's & Geheugen kunt vinden, aandachtig door en start vervolgens een goed "Help, mijn PC doet het niet!" topic voldoend aan het PMG Beleid, zoals dus ook in de troubleshooter staat uitgelegd B)

Succes.

Dit topic is gesloten.