Programma om mappen uit te lezen?

Pagina: 1
Acties:

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06 21:59
Beste tweakers,
Ik zat te zoeken naar een progsel die mapnamen uit een directory leest en die dan bijvoorbeeld in html of txt zet. Het is namelijk zo dat ik m'n verzameling mp3s wil indexeren. Weet iemand hier geschikte programma's voor (nee, html playlist in winamp is leuk maar daar zoek ik niet naar :) )

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:13
Uit de term 'indexeren' maak ik op dat je meer wilt doen dan enkel een lijstje krijgen.

In dat geval kan je misschien eens kijken naar de DOS-functie dir /s ; hiermee krijg je recursief alle map-inhoud te zien.

Als je echt naar een kant en klaar iets op zoek bent, heb je hier helaas niets aan.

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

sjroorda schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:53:
Uit de term 'indexeren' maak ik op dat je meer wilt doen dan enkel een lijstje krijgen.

In dat geval kan je misschien eens kijken naar de DOS-functie dir /s ; hiermee krijg je recursief alle map-inhoud te zien.

Als je echt naar een kant en klaar iets op zoek bent, heb je hier helaas niets aan.
dir /s > file.txt :D

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

gewoon in DOS, dir /o/s >filename.txt ??

Verwijderd

Exact... klein PHP scripje maken voor het importeren en klaar is kees.

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06 21:59
Slim . Aan dos zat ik in dit geval niet te denken :). Ja php was ook een optie, maar ik heb nu eenmaal geen php draaien. Bedankt voor de hulp

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-08 20:56
Je zou ook Listmaker kunnen proberen, maakt HTML of txt lijsten en je kunt aardig wat dingen instellen (zoals welke files je in de lijst wilt hebben, maar bijv ook de layout van je HTML-lijst).

[ Voor 4% gewijzigd door Sassie op 29-03-2005 16:06 ]

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

heb je al eens gedacht aan de Winamp Media Library? :x

Die heeft sorteermogelijkheden, exportmogelijkhedne, etc.

Stop uploading passwords to Github!

Pagina: 1