[ERD Commander 2005] data branden en USB

Pagina: 1
Acties:

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-08 22:13
Ik heb zelf ERD Commander 2005 en ik probeer data op mijn USB te zetten, maar blijkbaar herkend ERD de USB poorten niet. Ook lukt het mij niet een cd te branden want mijn cd-brander wordt niet gezien als een...tja...cd-brander. Heefd iemand een manier om data op een ander medium te zetten in ERD?

De site zelf geeft alleen FAQ van 2000 tot 2002.

Alvast bedankt.

Steam ID: TheLastOttoman

• bernurd
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-08 21:32

bernurd

Hou het makkelijk...

Ik heb zelf ERD Commander 2003 dus ik weet niet of dit ook bij 2005 werkt.
Kun je als eerste niet iets met het netwerk regelen. Ik kan gewoon het netwerk verkennen, en met de goede wachtwoorden kan ik ook op alle pc.
Tweede mogelijkheid: Probeer een diskette. :)
Derde mogelijkheid: (en waarschijnlijk de beste) Stop de USB-stick erin voordat je gaat booten. Bij mij werkt het. Als ik het doe als alles al is geladen dan gebeurd er bij mij ook niets. Dus probeer dit als eerste.

Ik heb geen bijzondere talenten. Ik ben alleen erg nieuwsgierig.

• TheReaLDeViL666
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08 11:01
Ik ken zelf uit ervaring ERD commander. Ik heb vorige week ERD Commander 2005 aan een test onderworpen :Y) . Ook met USB sleutels.
Wat je dus doen moet om een usb stick werkend te krijgen als je via ERD Commander 2005 wilt werken is er van ten vooren een usb stick al in het usb poort te hebben zitten. Dit omdat het bios tijdens het bootten het als een apparaat herkend en dit meegenomen wordt tijdens het opstart proces van ERD Commander.

Misschien ook wel een handige tip, je kan windows executables draaien onder ERD Commander als je deze op een usb stick heb staan.