Toon posts:

onscherp beeld iiyama 17" (HM703UTA)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een poosje een mooie iiyama monitor maar sinds gisteren is het beeld naar opnieuw opstarten zomaar onscherp geworden je ziet een roze gloed achter alles net of je wazig kijkt. ik heb al de driver geinstalleerd van me monitor maar dat hielp niks en van me videokaart ook nieuwste drivers (ATI Radeon 9000). het lijkt me sterk dat z'n goed merk nu al af is :(. ik heb zelf windows xp sp1

heb hem ook nog ff aan me laptop aangesloten maar gaf ook het zelfde beeld weer dat wazige. dus het ligt niet aan me videokaart

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 15:15 ]

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-08 18:27
Die roze gloed ligt waarschijnlijk aan je kabel; probeer de kabel eens aan te duwen of anders een andere kabel te proberen. Soms kan een flinke tik op je beeldscherm ook wel helpen... :)

Specs

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Klinkt als een probleem met de convergentie. Misschien ergens een condensatortje overleden in een aanstuurcircuit, dat wil nog wel eens voorkomen. Ik zou de monitor eens naar Iiyama brengen (als ie nog in garantie is) of naar een lokale reparateur.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 14:47:
het lijkt me sterk dat z'n goed merk nu al af is :(
Het merk heeft _erg_ weinig met de levensduur te maken, kan ik je uit ervaring vertellen. Slechte merken leveren soms briljante exemplaren uit en topmerken maken soms een baggerexemplaar.

Verwijderd

Topicstarter
nou ik ga denk ik wel deze week langs Norrod waar ik hem weg heb en kijken of hun er wat aan kunnen doen. ik hoop wel dat ik dan een andere monitor kan fixen anders zit ik die tijd zonder monitor :(