Toon posts:

[fonts] hoe zit het met licenties?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje. Ik moet een site ontwerpen voor een klant van me en het huisstijl is door iemand anders ontwerpen. Nu heb ik heel aardig alle fonts etc gekregen (AFM bestanden) alleen ik kan ze dus niet installeren. Ik denk dat deze bestanden voor de MAC zijn en ik heb windows.

Het font is dus al gekocht maar kan je dan ook nog om een windows versie vragen naast de MAC font? Het gaat hier om Scala Sans.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-05 23:44

alienfruit

the alien you never expected

Kijk eens naar CrossFont dit programma kan mac fonts omzetten naar pc fonts. Werkt hier vaak prima!

Verwijderd

Gewoon vragen of ie ook een PC versie heeft. Anders moet je het gewoon even kopen. Zo`n enorm bedrag op een site-ontwerp zal het nu ook al niet zijn. Anders bereken je het gewoon door.

yup,.. slechts 40 EU: http://www.fontshop.com/i...ans&image.x=36&image.y=12

hmm CrossFont is ook wel aardig,.. 45 dollar maar

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 14:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb het met crossfont demo geprobeerd en is wel leuk en converteerd de .afm naar .pfm en .inf maar ik zou toch echt ook .pfb's moeten hebben anders heb je aan die .pfm niets.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 14:42:
heb het met crossfont demo geprobeerd en is wel leuk en converteerd de .afm naar .pfm en .inf maar ik zou toch echt ook .pfb's moeten hebben anders heb je aan die .pfm niets.
Volgens mij is dat een vinkje bij crossfont of een instelling. Waar je mee uit moet kijken, crossfont is niet perfect. Soms verlies je specifieke spatieringen etc van letters.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1