[asus K8N] Aansluiten Logitech X620 - raar probleem

Pagina: 1
Acties:

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04-2025
hello iedereen

ik heb om te beginnen al even gezocht maar ik kom er maar niet aan uit.

Ik heb dus een asus K8N moederbord en een Logitech x620 6.1 set.

Nu probeer ik deze al even correct aan te sluiten op mijn onboard sound ingangen (die 7.1 zouden moeten zijn) maar als ik dan dat config schermpje open van nvidea om het geluid te regelen komt er geen geluid uit mijn midden luidspreker, links achter is linksvoor geworden enz... heb al allerlei combinaties geprobeerd waarbij opeens mijn middenspeaker het wel doet als ik het plugje half uit de ingang trek enz... |:(

dus dit is misschien domme vraag maar wel een waar ik het antwoord dus niet op vind : hoe sluit ik deze het beste aan :?

hieronder de foto's van de kleuren/ingangen van het mobo en welke de uitgangen van de logitech x620

Bedankt...

ps: met mijn fortissimo 3 heeft dit altijd gewerkt maar mits ik ben overgeschakeld naar windows x64 vind ik geen correcte drivers.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/nickskev/k8n.JPGAfbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/nickskev/Image(381).jpg
(deze zijn dus de kleuren groen, zwart en roze, sorry van de slechte kwaliteit)

[ Voor 11% gewijzigd door nick_vh op 29-03-2005 13:35 ]

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 23:05
zwart in zwart, groen in groen en roze in grijs. Zo heb ik het ook. En kijk ook of alles goed op je woofer is aangesloten...

• nick_vh
heb dit even aangesloten, als ik dan in nvmixer dus mijn geluid probeer te testen is links achter volgens de software mijn midden geworden(dus komt er uit het midden geluid) en uit het midden kanaal komt er geen signaal (softwarematig). Ook bij de subwoofer krijgt die vumeter geen signaal door. Maar deze opstelling is inderdaad al iets beter dan de vorige. Bedankt alvast!

Verwijderd

In windows bij geluidsinstellingen ook de boxenopstelling veranderd? Mssn werkt het dan wel. Die kleuren zijn universeel, dus ik neem aan dat grijs in grijs moet etc.

Je kan ook altijd je boxen nog omdraaien :+

• nick_vh
wel dat is een probleempje want het moederbord wil 4 ingangen en de speakers kunnen maar 3 stekkertjes leveren. nuja, 6.1 ondersteunt ie blijkbaar niet en windows ook niet. Bedankt voor al de hints en misschien dat ik inderdaad wel de speakers omdraai hehe. Midden moet Midden worden! : :9