Toon posts:

[internet] Prijs demon internet

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar Demon. Ik en net als vele heb daar het 8mb pakket.
Omdat er geen snelheidswinst in ADSL1 valt te behalen, kan het pakket niet meer worden geupgrade, maar vind ik wel dar er (omdat er bij de rest wel een snelheidsverhoging is toegepast) er een financiele verbetering zou mogen zijn.

Zo worden er al 8mb pakketten ook via bbnet aangeboden voor €45,00 en wij betalen nog steeds €65,00.

Ik heb gevraagd wanneer er een prijsdaling wordt verwacht, omdat ik voor € 20,00 wel wil overstappen. Zodra ik antwoord heb gekregen laat ik het jullie weten.

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:19
Welke ISP-provider biedt een 8/1-verbinding aan voor 45 euro?
De enige die ik kan bedenken is SpeedXS, hier betaal je wel 99 euro extra abonnementskosten per jaar.

Demon komt trouwens een dezer dagen met een 4/1-verbinding. De prijs van dit abonnement zou rond de 45 euro uitkomen. Denk dus niet dat ze de 8/1-abonnementen in prijs zullen verlagen

• Leviathan_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-02 16:27
Ik ben ook wel benieuwd of er een prijsverlaging komt op het Mbit Abo.
Gezien de marktontwikkelingen zou dit toch wel redelijk snel moeten gebeuren imho.

AMD Athlon 64 3500+ Venice | DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D | 2x Corsair CMX512R-3200C2 | Sapphire X800 GT 256MB DDR3

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Er is een bestaand topic over waar producten van Demon Internet in worden besproken. Dit zou daar prima inpassen is mijn idee. Een nieuw topic openen is zeker niet nodig.

Overigens is het niet alleen een IP verbinding over het BBned netwerk wat geleverd wordt. Er zijn wel degelijk verschillen in producten van verschillende ISP's behalve de prijs alleen.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.