[XP] Kan niet meer inloggen.

Pagina: 1
Acties:

• Kliniclown
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 19:40
Het zoveelste inlog topic...

Ik heb het volgende probleem. Ik heb hier een XP SP2 machine staan waar ik de hd van gekloond heb. Na het klonen is het niet meer mogenlijk om in te loggen. Ik krijg de volgende melding :

"Het systeem kan u niet aanmelden,Controleer uw gebruikers naam,wachtwoord,domein enz. enz."

Ik probeer zowel als user en administrator in te loggen en zowel lokaal als op het domein (W2k3). Maar ik blijf dezelfde melding krijgen. Ook inloggen onder veilige modus werkt niet. Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

• Kliniclown
niemand een idee?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb het idee dat de SID's niet goed zijn overgekomen. Hoe en waarmee heb je de HD gecloned?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04 12:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Kan je niet op het standaard admin account inloggen?

Verwijderd

Ik had laatst het zelfde probleem, door Partition magic 8 ( Ipv Partition magic 7 ) te gebruiken is het me nu wel gelukt om een juiste copy te maken waar het inloggen ook gewoon goed werkte..
Maw .. gebruik vrij nieuwe software om je schijf te clonen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 02:49 ]

• Kliniclown
Ik heb ghost 2003 gebruikt. Het inlog probleem zit hem niet in de doel machine maar in de machine waar ik de ghost vandaan gehaald heb. Er is geen 1 account waarmee ik kan inloggen.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

nfshotrods schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:38:
Ik heb ghost 2003 gebruikt. Het inlog probleem zit hem niet in de doel machine maar in de machine waar ik de ghost vandaan gehaald heb. Er is geen 1 account waarmee ik kan inloggen.
Dit klinkt misschien vreemd, maar als de doelmachine (waar je de image dus op hebt gegooid) wel werkt, probeer die image dan eens op de machine zelf (waar de image vanaf kwam dus) te gooien?

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Pagina: 1