Toon posts:

PC in kast plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een klein kastje met de afmetingen van ongeveer mijn pc (standaard desktop tower) om mijn PC in te zetten, iemand een idee waar je zoiets koopt? Liefst met uitsparingen in de achterkant zodat mijn kabels daardoor kunnen. Zou mooi zijn als ik ook nog (redelijk makkelijk bij mijn CD speler kan komen).

Ik zag dit bij iemand onlangs, rede is dat mijn pc nogal herrie maakt. Zou hem op deze (misschien wat vreemde manier?) stiller willen krijgen.

Oja ik ben opzich wel handig maar ook lui, dus liever niet zelf maken.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 11:48 ]

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:02

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Zo'n kastje bevordert de koeling van de pc niet echt, terwijl de koeling de bron van het geluid is. Ik denk dat je beter je koeling stiller kunt maken.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 11:48:
Zo'n kastje bevordert de koeling van de pc niet echt, terwijl de koeling de bron van het geluid is. Ik denk dat je beter je koeling stiller kunt maken.
Ja dat is ook zo, bedankt voor je reply, ik ben eigenwijs en wil het toch graag proberen op deze manier. Heeft iemand er ervaring mee? Of moet ik er zoals DrivinUCrazy zegt maar gewoon niet aan beginnen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 11:53 ]

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:31
De koeling zit er niet voor niets in. Als jij je kast dus gaat afsluiten dan kan er geen koelelucht in (of warme uit) en zal je pc zichzelf uitgaan zetten omdat ie te warm wordt. In het ergste geval gaat ie kapot van de warmte of kuren vertonen

Enigste oplossing is dus stillere fan(s) erin.

[ Voor 6% gewijzigd door jongetje op 29-03-2005 11:56 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt, zal eens me spaarpot omdraaien voor een stille koeling.