Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
[ Voor 100% gewijzigd door simon op 29-03-2005 11:39 ]
|>
Volgens een bron bij adobe is het niet echt photoshop 9 maar meer CS2 zoals het er al staat, 8.5 oid dus.
Ah, je bedoelt het als een report? Niet gezien dat dit in FA stond, sorry voor het ongemak
[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 29-03-2005 11:56 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 97% gewijzigd door LoeiOrdinair op 29-03-2005 11:59 ]
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
als je niks zinvols vertelt meld dan ook niks voortaan.De tweede versie van Photoshop CS van Adobe staat op het punt te verschijnen, maar 4 april is voor Neowin.net nog niet snel genoeg, dus doken zij in de Google-cache om het aanstaande persbericht van Adobe op te duikelen. Adobe kondigt in het persbericht Photoshop CS2 aan voor komende mei en geeft voorbeelden van nieuwe mogelijkheden. Hoewel Adobe de authenticiteit van de bestanden niet wil bevestigen, geeft de woordvoerder wel aan dat fouten op de website 'van tijd tot tijd voorkomen'.
Adobe LogoPhotoshop CS2 zal een aantal nieuwe features bevatten die bedoeld zijn voor de professionele omgang met digitale fotografie.Zo is de Spot Healing Brush verbeterd zodat vlekken, rode ogen en vertekeningen makkelijker kunnen worden opgelost. Ook zal Photoshop CS2 batch-conversie van RAW-bestanden ondersteunen. Zoals gezegd zal Photoshop CS2 in mei in de VS en Canada op de markt verschijnen en begin juni in de rest van de wereld. De prijs is zeshonderd dollar, met een upgradeversie voor honderdvijftig dollar.
Ik zou zeggen: steek even de hand in eigen boezemVerwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:01:
als je niks zinvols vertelt meld dan ook niks voortaan.
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Dit topic is gesloten.
![]()