Toon posts:

Record pointer beweegt niet mee in ORACLE FORM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik een Web-enabled Oracle Form opstart en daarna direkt switch naar een andere applicatie tijdens het opstarten van dit scherm, dan werkt daarna de record pointer niet meer goed.
Ik kan wel navigeren het volgend record, maar de record pointer beweegt dan niet mee.

Dit heeft het wel altijd keurig gedaan, maar sinds ik de SUN virtual machine(build 1.4.2-04-b05) heb geinstalleerd gaat dit mis. (Stond altijd MS virtual machine op).

Graag enige hulp

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:28
Wat bedoel je precies met record pointer die niet mee beweegt?
Voor Oracle webforms heb je overigens JInitiator nodig. Misschien dat het daar aan ligt?

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenTheStig op 29-03-2005 11:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
De JInitiator was geinstalleerd. Hiervoor was in de plaats gekomen de MS Virtual machine. En nu willen ze dit gaan draaien onder SUN virtual machine en werkt het niet goed meer.

Ook raak ik af en toe de muisnavigatie op het scherm kwijt als ik snel switch tussen 2 applicaties. De muisnaviagtie op het Oracle Form hangt dan totaal. Dit komt vooral voor als ik swaitch naar een andere applicatie tijdens het openen van het Form. (duurt dan meestal te lang, waardoor ik even naar een andere applicatie switch)

Met record pointer bedoel ik de current record indicator die niet mee beweegt als ik de focus op een ander record zet.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 15:22 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ik gok dat het eerder met standaard software en diens problemen te maken heeft, en in tweede instantie pas met programmeren. Vandaar een schopje richting Software Algemeen :)

>> Software Algemeen

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo