Welke systeem is het beste om Windows 2000 op te draaien, draait nu op PII 350, en dit werkt niet prettig
Verwijderd
neem een abit be-6 2, met min 128 mbtjes
een p3 ~550. dan werkt het snel genoeg
(euh kan dat ???)
een p3 ~550. dan werkt het snel genoeg
(euh kan dat ???)
Het ligt vooral aan je ram geheugen, windows 2000 heeft zelf al 64 mb nodig en bijvoorbeeld office 2000 heeft ook nog eens 64 mb nodig om lekker te draaien. Dat is dus al 128 mb om te typen. (tenminste dit heb ik me laten vertellen op een microsoft voorlichtings dag bij mij op de TU)
jamaar dat zei microsoft!
hehe, ok 128Mb is zo ie zo aanrader. maar 128Mb om text te tikken. *lol*
hehe, ok 128Mb is zo ie zo aanrader. maar 128Mb om text te tikken. *lol*
Een systeem dat bestaat uit onderdelen die allemaal op de Hardware Certified List staan. (als dat ding zo heet).
Waarom werkt het niet prettig op je p350 ??
meer specs please.. want ik heb win2k draaien op een p2b + p2 350 .. 64mb.. en dit werkt ZEER prettig
op mijn athlon heb ik maar gewoon win98se gehouden.. ivm drivers en shite..
meer specs please.. want ik heb win2k draaien op een p2b + p2 350 .. 64mb.. en dit werkt ZEER prettig
op mijn athlon heb ik maar gewoon win98se gehouden.. ivm drivers en shite..
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
ik heb hier een p2 350 met 256 mbtjes.
Win2k draait geweldig met meerdere zware programma's naast elkaar open (photoshop, 3d max, dreamweaver etc)
no prob dus...geheugen is het belangrijkste!
Win2k draait geweldig met meerdere zware programma's naast elkaar open (photoshop, 3d max, dreamweaver etc)
no prob dus...geheugen is het belangrijkste!
Ik heb hier zelf een P333 met 320 MB RAM, draait W2K als een zonnetje op. 
Overigens HCL = Hardware Compatibility List.
Overigens HCL = Hardware Compatibility List.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
De system requirements zijn volgens microsoft een P133 met 32 MB, echt lachen, want dat loopt voor geen meter, op een P366 met 64 MB moet het prima draaien...
Verwijderd
Ik zou een ASUS K7V moederbord met AMD Athlon pakken... deze heb ik zelf ook en werkt perfekt onder Windows 2000. Meer info over dit bord op www.m3dzone.com
je kan ook even kjiken bij http://www.simmcity.nl Daar raden ze je aan hoeveel MB je nodig hebt, bij elke versie van windows
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Pagina: 1