Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een behoorlijk simpele vraag, namelijk is het mogelijk om met Windows Pocket Pc 2003 mappen te beveiligen met een wachtwoord, en als het mogelijk is kan iemand mij dan vertellen hoe???
Hopelijk is het antwoord even simpel.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Het is handig als je erbij zegt welke pda je hebt. Ik heb bij mijn pda het 'hp security center' erop zitten (heb een hx2110) en daarbij heb ik ingesteld dat als de pda aan gaat, je een wachtwoord in moet voeren. Dit werkt net zo doeltreffend als wat jij wil, je hebt meteen alles beveiligt...

Er zijn ook wel programma's van 3rd party te krijgen, hoewel ik daar de namen niet van ken.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:31

Nakebod

Nope.

Ik meen mij te herinneren dat in het topic: [rml][ PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software[/rml]
een aantal/enkele programma's stonden die je pda konden beveiligen.
In hoeverre deze tot op mappen niveau konden beveiligen, geen idee. Een kwestie van proberen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb een fujitsu-siemens loox 610 bt/wlan. En inderdaad, ik heb ook ingesteld dat als ik bij het aanzetten moet inloggen, alleen als ik muziek luister blijft de pda aan staan, en als ik dan onderweg bij het muziek luisteren in slaap val, dan kunnen andere mensen bij mijn vertrouwelijke informatie. Of heb ik nu te weinig vertrouwen in de medemens???

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:13:
Ok, ik heb een fujitsu-siemens loox 610 bt/wlan. En inderdaad, ik heb ook ingesteld dat als ik bij het aanzetten moet inloggen, alleen als ik muziek luister blijft de pda aan staan, en als ik dan onderweg bij het muziek luisteren in slaap val, dan kunnen andere mensen bij mijn vertrouwelijke informatie. Of heb ik nu te weinig vertrouwen in de medemens???
Tsja, imho is dat wel heel ver gezocht... Dan zou je je portemonnee ook op je blote huid moeten dragen als je zo gaat denken ;) Overigens kan je met veel muziek software (zelf gebruik ik PocketMusic, erg tevreden over) instellen dat hij automatisch uit gaat na een tijdje, zou dus erg handig zijn in jouw geval :)

Het lijkt me niet erg waarschijnlijk iig dat mensen de moeite zullen doen om je privé dingen te bekijken in je pda die in je zak zit terwijl je aan het slapen bent in de trein (ik zeg maar wat hoor :))

Daarintegen is het wel verstandig om het goed op te bergen als je door een drukke stad oid loopt :)