Sweex router signaal probleem.

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
Eer gisteren was ik bij familie die net een nieuwe laptop gekocht hadden, ze hadden hierbij ook @home budget en een draadloze sweex router gekocht (11G) toen ik de bij passende kaart in de laptop stopte en scande naar netwerken in de omgeving, vond ik allerlei netwerken, behalve het kastje wat er 2 meter vanaf stond. :( Na wa rondlopen in huis kreeg ik afentoe heeeeel zwak een signaaltje van het toestel (althants dat dacht ik.. de naam van het netwerk was @home. maar zo heet die router toch niet standaard ?) waarschijnlijk was dat ook een andere AP. Wat heb ik nu verkeerd gedaan ? stroom in de router, kabel van @home in de wan... lampjes knipperen maar geen AP te vinden !?

I reject your reality and substitute my own!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

eerst het boekje dat bij je router zit volgen.
daarin staat uitgelegd dat je in eerste instantie een utp tussen computer en router moet plaatsen om deze in te stellen, tot die tijd zal je router nog niet draadloos werken zoals jij nu al verwacht.

ps. dit had je zelf ook al kunnen proberen...

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
Sequence schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 09:28:
eerst het boekje dat bij je router zit volgen.
daarin staat uitgelegd dat je in eerste instantie een utp tussen computer en router moet plaatsen om deze in te stellen, tot die tijd zal je router nog niet draadloos werken zoals jij nu al verwacht.

ps. dit had je zelf ook al kunnen proberen...
Mijn dank is groot!!!! ik had dit inderdaad kunnen weten, wil het alleen zo zijn dat de boekjes inmiddels al ver in een kast waren verstopt (ook niet mijn idee)...en ik dus geen naslag werk had.. vandaar mijn vraag hier!! maar mag ik u weer hartelijk bedanken!

I reject your reality and substitute my own!

Verwijderd

Even doornemen dus, voortaan.

Dit topic is gesloten.