Beveiligde Map

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb gisteren windows xp opnieuw geinstalleerd, maar nu kan ik nog steeds niet in mijn map komen met documenten (van de vorige windows) omdat die map beveiligd is, je kunt er alleen in komen als je in dat account zit, ook kan je hem niet verplaatsten of kopieeren

weet iemand ook een programmatje om dat te ontwijken?

[ Voor 1% gewijzigd door Saturnus op 29-03-2005 08:18 . Reden: -k ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
wat d8 je ervan om je eigen rechten te geven op die map? :x

dit kan als je daartoe rechten hebt met je ander account

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ze zullen het ongetwijfeld weten, maar wat je vraagt is of iemand je kan helpen een Documentenmap te kraken. Nu roep jij dat het jou map is, maar hoe moeten wij dat op afstand zien?
Er zijn programma's voor. Lees de FAQ's hier er eens op na, iets met rechten toe eigenen geloof ik.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ben net al iets verder gekomen...ik kan nu de map inhoud zien maar verder kom ik nog niet, ik moet nu weg maar ben vanmidag terug.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Je kunt jezelf gewoon eigenaar maken en full control geven, zolang je maar Administrator bent op die computer. Daar heb je geen programmaatje voor nodig, is standaardfunctionaliteit van Windows XP Pro (Home heeft veel minder mogelijkheden wat dat betreft). Vergeet alleen niet om ook alle onderliggende files mee te nemen.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:18

Reptile209

- gers -

De stap-voor-stap: rechtsklik de map > beveiliging > Eigenaar (?, ownership in het Engels) > User(s) selecteren en dan idd niet vergeten dat 'ie alle onderliggende bestanden en mappen meeneemt. :)
Je moet overigens wel admin-rechten hebben voor dit soort geintjes.

Zo scherp als een voetbal!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Als het gaat om gewone beveiliging (dus gewone NTFS beveiliging) dan valt het inderdaad op te lossen zoals Reptile209 zegt, maar als je de de bestanden hebt ge-encrypt, dan is het waarschijnlijk (redelijk zeker) niet meer mogelijk dat je je bestanden nog terug kan krijgen.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• khamikaze99
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 05:46
als de map ge-encrypt is dan kun je deze alsnog lezen door gebruik te maken van bijvoorbeeld knoppix(live cd). ik moest gebruik maken van een ftp server om de bestanden over te zetten op een andere pc, maar je hebt ze wel. ook kun je de bestanden naar jezelf toemailen als het er niet teveel zijn.

succes!

I might not be perfect, but some parts of me are excellent!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Meer iets voor WOS; echter; daar kun je het zelf ook eenvoudig vinden :) [search=vorige xp map rechten]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.