[MCE 2005] Uitzetten: onder TV kijken automatisch opnemen

Pagina: 1
Acties:

• Sjoerd666
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 13:47

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
hallo,

Ik vind het vervelend dat onder het TVT kijken MCE 2005 gelijk gaat opnemen, daatgeen dat je gezien hebt. het is soms wel leuk om iets te bewaren wat je gezien hebt maar het koffertje van kopspijkers zal ik toch niet zo snel winnen.

Mn hdd staat nu continu te draaien en dat vind ik een beetje zonden.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-04 21:22
Sjoerd666 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 07:49:
hallo,

Ik vind het vervelend dat onder het TVT kijken MCE 2005 gelijk gaat opnemen, daatgeen dat je gezien hebt.
Dat is juist het concept van MCE :) Lijkt me niet dat je dat uit kunt zetten.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Sjoerd666, ik heb wel een oplossing voor je om TV te kunnen kijken zonder dat je harddisk draait.
PC lekker uit laten staan, en gewoon voor de TV gaan hangen.
Zoals StevenK al zegt, dat is juist het hele idee. FF snel iets terugkijken, zonder allerlei gehannes, makkelijk programmeren van verschillende opnames, tot max. 2 tuners ondersteunend zodat je kan opnemen op het ene kanaal, en kan kijken naar het andere.

• Sjoerd666

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
jezus sorry hoor ik wild ejullie niet op je MCEpik trappen...

t was maar een vraagje, ik dacht dat hier tweakers zaten... die willen alles instellen wat hun fijn vinden en niet Mr Gates.

Verwijderd

Houden we het wel een beetje gezellig hier?

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
gezellig houden is zeker wel prettig ja.. Maar toch blijft het een beetje alsof je na het kopen van een porsche vraagt of het wat langzamer kan zodat ie wat minder benzine gebruikt.

• Sjoerd666

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
hoezo kopen jullie niet lekker een packard bell... wat doe je hier 'tweakers'.... :r

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11-2025
of een betere vergelijking; een superdure audioset kopen en dan alleen brakke MP3'tjes willen afspelen, en dan vragen of je alle overige functies kunt uitschakelen?

Dat dan weer wel......

Verwijderd

Je zit niet eens op 200 posts, dus even gezellig.

Tja wat je kan doen is 2 gig ram plaatsen en een ram drive maken en daar mce op zetten. Geen HD meer nodig dacht ik zo. Wel snel vol, maar das iets anders. Of kijk naar een solid state HD? Als je slijtage iig een probleem vind neem ik dan aan?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Het is hier op GoT de bedoeling dat je zelf wat onderzoek doet alvorens je een topic opent. De manier waarop je mensen aanspreekt die je proberen dingen uit te leggen is niet bepaald vriendelijk. zou je daar op willen letten? Lees hierover meer in Algemene gedragsregels (Netiquette) :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1