Gaarne m'n t.net account disablen

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:44

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Topicstarter
Dag jochies en uiteraard internet"man" van het jaar,

Sinds geruime tijd ben ik toch wel een behoorlijk fanatiek bezoeker van t.net. Na dit geleuter (en het al geruime tijd dalende algehele niveau) wil ik jullie even vriendelijk verzoeken mijn tweakers.net account te disablen. Het gaat om het account met userID 2610, nickname Hillie en emailadres hillie@dds.nl. M'n GoT-account niet, ik beleef nog wel wat lol aan het posten in het OTF.
Hiermee wil ik dus, ondanks het feit dat ik m'n Godlike-status opgeef (wat is dat waard in een wereld vol kleine kinderen?), duidelijk maken dat ik geen steun meer verleen aan een "bedrijf" wat geleid wordt door kleuters. Ik kots hier echt op, gadverdamme zeg. Als jullie, als zijnde een "bedrijf", denken zo met je gebruikers/klanten om te kunnen gaan, dan zou ik toch nog maar es teruggaan naar school. Oh nee, naar jullie mammie's. Kunnen die je vertellen hoe je normaal met mensen om moet gaan.
Misschien heeft mijn baas ook wel een negatieve mening over mij of andere leden van z'n personeel, maar die houdt 'ie mooi voor zich. Die ventileert 'ie ook niet in "geheime" interne communicatie. Moest 'ie es proberen, dan kan 'ie zelf z'n spullen pakken!!

AntonT heb ik op school wel es gesproken. Als je me ziet (aan het werk ofzo, dan heb ik toch tijd zat :)), kom even, ik wil er wel es over babbelen. Jij bent een van de weinigen die zich nogal gematigd uitlaten in de "Laten we de fanatieke users afzeiken"-thread, dus maak je niet druk :).

M'n GoT-accountje mogen jullie wel heel laten, kan ik hier tenminste op het OTF wat rondscharrelen. Nuke m'n t.net account maar, ik ben er strontziek van. Oh ja, willen jullie, (een vertegenwoordiging van) de adjes, hier met me over babbelen, mail me gerust: h.vanderkooij@student.utwente.nl
Gelukkig ben ik niet zo beroerd om me ergens achter te verschuilen.

edit: tiepo's

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

offtopic:
[quote]
Op dinsdag 09 januari 2001 11:47 schreef Hillie het volgende:
Misschien heeft mijn baas ook wel een negatieve mening over mij of andere leden van z'n personeel, maar die houdt 'ie mooi voor zich. Die ventileert 'ie ook niet in "geheime" interne communicatie.
[/quote]

Tuurlijk doet ie dat wel, hij zal ook tegen een collega die even hoog als hem is zeggen 'hee die [...] haalt maar weinig klanten binnen, die flikkeren we eruit als dat zo doorgaat!'.

• AntonT
  • Laatst online: 13:13

AntonT

One Ton!

Op dinsdag 09 januari 2001 11:47 schreef Hillie het volgende:
AntonT heb ik op school wel es gesproken. Als je me ziet (aan het werk ofzo, dan heb ik toch tijd zat :)), kom even, ik wil er wel es over babbelen. Jij bent een van de weinigen die zich nogal gematigd uitlaten in de "Laten we de fanatieke users afzeiken"-thread, dus maak je niet druk :).
Ik zit nu nog ff met tantamens in mijn maag, maar ik zal zeker eens langskomen.

• Hillie

Hillie

Topicstarter
Tom: zulk werk doe ik niet :). Maarruuhh... hij zegt het wellicht tegen die of gene, maar hij zet het nergens op schrift.

Anton: Ik spreek je vanzelf wel een keertje.

Femme (of andere opperindiaan): Is m'n t.net account er al uitgeknikkerd?

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Waarom moet je account dan weggepleurd worden?
Dan post je toch gewoon niks meer.
Naar mijn weten worden accounts hier nooit disabled/weggegooid.

• Hillie

Hillie

Topicstarter
Grimlord: 1) Statement. 2) Ik wil mijn naam niet meer geassocieerd zien met de kleuterklas die de frontpage leidt.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op dinsdag 09 januari 2001 12:09 schreef GrimLord het volgende:
Waarom moet je account dan weggepleurd worden?
Dan post je toch gewoon niks meer.
Naar mijn weten worden accounts hier nooit disabled/weggegooid.
Dan zal Hillie dus een ongelovelijke troll oid moeten posten, zodat hij gewoon gebanned wordt op t.net. >:)

Overigens natuurlijk wel jammer, dat iemand om de verkeerde redenen het pand verlaat...;(

[matennaaimodus]
Mag ik zijn id# dan hebben? Staat wel stoer zo een laag #! :P
[/matennaaimodus]

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Hillie

Hillie

Topicstarter
Overigens natuurlijk wel jammer, dat iemand om de verkeerde redenen het pand verlaat...;(
Vind ik ook, maar helaas... ik poep er op :).
[matennaaimodus]
Mag ik zijn id# dan hebben? Staat wel stoer zo een laag #! :P
[/matennaaimodus]
Go right ahead! Van mij mag je 'em helemaal hebben, m'n karmapunten en de hele mik erbij.

Onno/Wildhagen: Misschien niet een ideetje om, uit de dikke onvrede met deze situatie en het feit dat DPC nogal nauw gelieerd is aan t.net, een heel stel grote DPC jongens mee te nemen en gewoon lekker bij de/een concurrent (TA of /. ofzo) te gaan zitten? Ik zag ook liever DPC hoor, maar ja, DPC betekent toch weer een beetje aanzien voor Phlegm-me Taken bij d.net.

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Hillie, kom op zeg, is dit niet een enigzins overtrokken reactie ?

Bekijk het ff vanuit het menselijke aspect (het geroddel van de Adjes in een "besloten" forum) en beschouw ze ff niet als "De Adjes", dit komt namelijk overal voor.

Aannames zijn fataal.

• Theeboon
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Waarom reageert iedereen zo ontzettend overhit op die topic?
Dat gebeurt elke dag en overal!
Weet je hoe ze dat noemen? 'Mensheid' (of misschien wel beter: 'Menselijkheid')

Get real man, je gaat er alleen spijt van krijgen dat je je user ID weggeeft...

"I sit in my room and imagine the future."

• Hillie

Hillie

Topicstarter
GaMeOvEr: Misschien overtrokken, jammer dan. Het menselijke aspect. Tja... ik stoor me ook aan een hoop mensen. Die zet ik ook niet op zo'n manier te kakken. En al helemaal de mensen die "mijn product" steunen en helpen niet!

Theeboon: Ik krijg er geen spijt van hoor. Ik heb net die passmailer maar es gebruikt om te kijken of ik m'n account kon disablen. Nope. Voor het eerst sinds een maand weer "goed" ingelogd dus.

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
knikker mijn t.net account er ook maar uit.
Veel zinnigs heb ik niet gepost daaro, maar van mij hoef ut ook al niet meer. Jullie blij.

/ DiSiLLUSiON

Verwijderd

Theeboon: je zit duidelijk niet in de situatie zoals sommige anderen.

Heb je vrienden? ok, Jij denkt dat dat je vrienden zijn? je denkt dat ze voor je door het vuur gaan? je gaat dus ook voor hen door het vuur? je helpt ze als ze in de shit zitten?

Wat nou als blijkt dat je een gesprek opvangt tussen die vrienden van je dat ze jou maar een irritante zak vinden en alleen maar erbij willen hebben omdat het soms nuttig kan zijn, wanneer ze in de shit zitten etc.

Leuk? reageer je dan ook niet een beetje anders dan dat je nu doet?

Vast niet, natuurlijk. Ook dan zeg je "Hey, kom op! dat is menselijk, toch!". ?

En nu komen de reacties weer dat 'vriendenrelaties' anders zijn dan de relatie t.net-userdiewatdoetvoordesite, maar ik hoop dat het idee duidelijk is.

Stel dat alle moderators hun handen stil houden voor een maand. Geen postings, geen moderaties van trolls en zeikerts etc.

Ze mogen hun mening hebben, en ventileren ook, graag zelfs. Bv naar diegene die ze afzeiken op dat forum. Ik bedoel: welk adje kan MIJ bv vertellen waarom hij/zij MIJ irritant vindt? bijna elk adje noemt me zowat. Ik ben benieuwd. (en nee "je zeurt zo door" is geen reden.) voorbeelden, feiten!

• Snuffel
  • Laatst online: 14:33

Snuffel

Vroem!

He, kunnen we deze thread niet rechtstreeks doorsturen naar het OTF? Past ie iets beter thuis.

EN om toch wat zinnigs te zeggen: ondanks het feit dat ik je post niet helemaal heb gelezen (vond het te lang en te onzinnig voor woorden) ben ik van mening dat je redelijk ongenuanceerd te werk gaat.

Je bent boos (goh, wat vervelend voor je) en je wilt wraak (goh wat ongelooflijk dom van je).
Ik loop hier al wat langer mee, ben ook een van de 'ouderen' van dit Forum, en ja, ik irriteer me af en toe ook aan sommige mensen (al dan niet in functie van T.Net.)
Neemt niet weg dat dit een groeiende site is, waar veel mensen komen, veel mensen voor willen werken, en helaas maar waar, daar zijn altijd mensen bij die net niet in je straatje passen.
Om daarvoor je account op te zeggen: wat kortzichtig. Ben je echt zo op je pikkie getrapt? Zegt meer van jou dan van T.Net.

Om het even: veel plezier met het niet hebben van een account, ik denk dat er weinig mensen van wakker zullen liggen.

(En nu kap ik ermee, mijn post wordt te lang)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Verwijderd

Maarruuhh... hij zegt het wellicht tegen die of gene, maar hij zet het nergens op schrift.
Dit vind ik een onzinnig argument. Of je er nou over praat of over chat of over forumt maakt in principe niets uit. Aangezien de crew over het hele land verspreid woont werkt zoiets wat beter dan praten.

Verwijderd

Het gaat er bij die jongen niet om of ie op z'n pikkie is getrapt, maar juist om het principe. Wij maken tweakers en GOT en het is zo onjuist wat die adjes/modjes hebben geflikt. Dit kunnen ze gewoonweg niet maken. Iemand zo in de kou laten staan.....

• Hillie

Hillie

Topicstarter
He, kunnen we deze thread niet rechtstreeks doorsturen naar het OTF? Past ie iets beter thuis.
OK, is jouw mening :). Maakt mij verder niet uit hoor....
EN om toch wat zinnigs te zeggen: ondanks het feit dat ik je post niet helemaal heb gelezen (vond het te lang en te onzinnig voor woorden) ben ik van mening dat je redelijk ongenuanceerd te werk gaat.
Hah! Omdat ik me hard uitspreek? Ongenuanceerd? "Mensen, stem op Phlegmme, maak hem internetmenneke van het jaar". Sukkel die ik ben, heb ik dat nog gedaan ook. Kan me wel voor m'n kop slaan.
Je bent boos (goh, wat vervelend voor je) en je wilt wraak (goh wat ongelooflijk dom van je).
Ik ben enigszins geirriteerd ja. Wraak? Ik heb toch nog geen plannen gemaakt om iemand op z'n harses te gaan timmeren? Naast het feit dat ik dat sowieso niet doe, heb ik niet zoveel zin om m'n toekomst in gevaar te brengen door openbare geweldpleging, mishandeling, poging tot doodslag, waar ze me dan op gaan pakken.... Ik snap niet waar je die "wraak" vandaan haalt. Oh, misschien dat voorstel aan Onno en Jurgen Wildhagen. Och ja....
Ik loop hier al wat langer mee, ben ook een van de 'ouderen' van dit Forum, en ja, ik irriteer me af en toe ook aan sommige mensen (al dan niet in functie van T.Net.)
Wie niet? :)
Neemt niet weg dat dit een groeiende site is, waar veel mensen komen, veel mensen voor willen werken, en helaas maar waar, daar zijn altijd mensen bij die net niet in je straatje passen.
Ook waar. Dat boeit me ook niet. D'r zijn er zoveel die ik niet mag. Maar dat geeft mij nog niet de onweerstaanbare aandrang die mensen semi-publiekelijk af te kraken....
Om daarvoor je account op te zeggen: wat kortzichtig. Ben je echt zo op je pikkie getrapt? Zegt meer van jou dan van T.Net.
Dat kan, maar zegt het niet wat over t.net, dat ze me hier toch toe aanzetten? Meningen verschillen. Kortzichtig ben ik niet, ik kan een hoop (van de mijne afwijkende) meningen waarderen....
Om het even: veel plezier met het niet hebben van een account, ik denk dat er weinig mensen van wakker zullen liggen.
En ik slaap er zeker niet slechter door! Ik heb geen account nodig om het nieuws te kunnen lezen....

• Hillie

Hillie

Topicstarter
Dit vind ik een onzinnig argument. Of je er nou over praat of over chat of over forumt maakt in principe niets uit. Aangezien de crew over het hele land verspreid woont werkt zoiets wat beter dan praten.
Uhmmm.... icq? Die pages zijn een min of meer officieel communicatiemedium voor de adjes. Om het idee van m'n baas er maar weer es bij te halen. Hij zal echt niet, als 'ie het op schrift wil stellen, mij af gaan zeiken in een officiële brief, compleet met UT-logo, door de secretaresse uitgetypt. Nee, dan kalkt 'ie wel wat op een post-it velletje.

RobiNET: precies....

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat je ongelooflijk gefrustreerd bent.

Maar goed, je doet maar wat je niet laten kan...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Verwijderd

snuffel (what's in a name!) wrote:
Mja, eerst voordoen alsof je de wereld begrijpt en dan kom je met dit voor de dag. Lijkt me een teken aan de wand dat je je beter verre van deze discussie kunt houden. Als je er geen mening over hebt, of iig geen beeld van kunt vormen, hou dan je mond dicht. Hillie voelt zich oprecht benadeeld, net zoals anderen hier. Hij wil zn account opzeggen met een reden. Hij STAAT ergens voor. Dat dat wellicht niet het resultaat heeft dat t.net op de fles gaat is niet zn streven. Hij wil niet geassocieerd worden met t.net. En ik kan me dat heel erg goed voorstellen.

Het wachten is nu op je baas die je een oor aannaait bij iets wat je veel voordeel op kon leveren. Snap je meteen weer hoe hillie en anderen zich voelen hier.

Zegt "stank voor dank" iets? mooi. keep that thought, erm.. snuffel :)

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ach, ik bekijk het gewoon anders.

Het is natuurlijk erg vervelend als je dingen over je zelf leest die niet voor jou ogen bedoeld zijn. Logischerwijs voel je je daardoor benadeeld, kan ik me heel wel indenken.

Anderzijds: maak er niet zo'n punt van. Had je het niet gelezen, had je het nooit geweten, was de hele discussie niet nodig geweest. So what's the point?
10 tegen 1 dat iedereen zich hier (in meer of mindere mate) schuldig maakt aan roddel en achterklap.

That's life, live with it.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Maar deze mensen meenden dat ze werden gewaardeerd en nu komt dus naar boven dat het niet zo is.

Of we het hadden moeten weten of niet, deze mensen weten dat ze overbodig zijn in de ogen van Adjes. En adjes moeten niet zo denken.

Verwijderd

Achja, jij (Snuffel)denkt er zo over....ik dus niet en gelukkig maar. Ergens voor staan is helemaal niet verkeerd en getuigt van "guts". Daar heb ik meer respect voor dan mensen die meelopen met de rest. Maargoed, dit is een beetje off topic.

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ergens voor staan is helemaal niet verkeerd en getuigt van "guts".
Vind je?

Ik noem het gewoon verspilde energie. Ga je druk maken om dingen die wel belangrijk zijn.

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Op dinsdag 09 januari 2001 13:46 schreef Snuffel het volgende:

[..]
Vind je?

Ik noem het gewoon verspilde energie. Ga je druk maken om dingen die wel belangrijk zijn.
Ik ben het met RobbieNET eens.. IRL ga je toch ook niet achter iemand's rug om roddelen? Als je een vent bent doe je dat gewoon recht in diegene z'n gezicht, zodat ie zich ook kan verdedigen.
En een standpunt verdedigen getuigt idd van GUTS en is dus geen verspilde energie.

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Schei toch uit man, iedereen roddelt.

• Theeboon
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Op dinsdag 09 januari 2001 12:50 schreef Otis het volgende:
Theeboon: je zit duidelijk niet in de situatie zoals sommige anderen.

Wat nou als blijkt dat je een gesprek opvangt tussen die vrienden van je dat ze jou maar een irritante zak vinden en alleen maar erbij willen hebben omdat het soms nuttig kan zijn, wanneer ze in de shit zitten etc.
Dat zou kut zijn idd. Maar ik heb dan ook nooit gezegd dat het niet kut is.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Laat maar hangen DiSiLLUSiON, Snuffel heeft een beetje een kuddehouding dus daar valt ook niet mee discussieren. Dat hoeft ook niet, want dat is weer een persoon die zo lid kan worden van de T.net "crew" en daar houd ik niet zo van :r
En dan zegt Snuffel ook nog dat ie bijna de oudste hier is, nou dat getuigt pas van GUTS moet ik zeggen. Als ik zo'n visie had, hoopte ik voor mijn eigen bestwil dat ik pas 10 jaar was. Maar op zo'n leeftijd.....nee dat gaat er bij mij helaas niet in.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Dus jij hebt een eigen mening, en als je het daar niet mee eens ben dan heb je een kudde houding?? Slaat ook weer niet echt ergens op volgens mij...

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Bwahahah, wat maak jij je belachelijk zeg! :) :)

Zo wordt dit topic toch nog leuk! :D

Verwijderd

Achja, ik weet wie het zegt. Discussie gesloten want het werd te off-topic.

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Wat nou discussie gesloten??

Je weet helemaal niet wie het zegt, je kent me niet eens, dus wat lul je nou??

Zie je wel: het wordt toch leuk!! :) :D

Verwijderd

Stom dat ik hier nog op reageer, maar eh Snuffel, de "discussie" is met jou bij deze gesloten. Je hebt vrijheid van meningsuiting, dus misbruik deze in je volgende posts. Oke?

• Hillie

Hillie

Topicstarter
RobiNET, Otis en anderen, bedankt dat jullie vinden/zien dat ik ergens voor sta. Ik wil Snuffel helemaal niet afkappen ofzo, maar ik ziet het toch wat anders dan hij. Maar goed, mijn mening over Snuffel is niet negatief geworden ofzo. Hij zegt, redelijk netjes, wat hij van mijn standpunten vindt.
Wat anders, iedereen roddelt. Ik ook. Big deal. Als de adjes die discussie nou lekker over icq hadden gevoerd of op een private IRC-channeltje, leuk. Een min of meer officieel forum, tja.... toch jammer dan. Zeker als de belangrijkste figuur hier zich zo laat kennen. Wat mij betreft lult 'ie een uur weg met iedereen over mij op IRC, ICQ, MSN of whatever. Als 'ie dat op een forum gooit, tja, dan vind ik het wat minder worden. Nou is er over mij niet geoordeeld, maar dus wel over andere mensen die veel tijd, energie en vreugde in deze site stoppen. Dat je je trouwe supporters op zo'n manier af wilt vallen, dat zegt meer over je eigen niveau, dan over mijn op-m'n-pik-getraptheid.

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Kijk anders eens hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/102269/3

Floris is al namens een aantal adjes zijn excuses over het gebeuren aan het maken.
Lijkt me wel op zijn plaats, laat dat voorop staan.

Enne, gewoon doorgaan met GoT en T.Net.
Dit soort branden zijn er vaker geweest, laten we het ook met zijn allen blussen.

• Hillie

Hillie

Topicstarter
Op dinsdag 09 januari 2001 14:22 schreef Snuffel het volgende:
Kijk anders eens hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/102269/3

Floris is al namens een aantal adjes zijn excuses over het gebeuren aan het maken.
Lijkt me wel op zijn plaats, laat dat voorop staan.

Enne, gewoon doorgaan met GoT en T.Net.
Dit soort branden zijn er vaker geweest, laten we het ook met zijn allen blussen.
Ik zag al dat 'ie bezig was ja. Maar goed, wat gezegd is kun je niet echt terugnemen, het blijft uitgesproken. Als 'ie bezig is met het versturen van mailtjes, laat 'em dan ook mijn account meteen disablen (ID 2610). Of als 'ie erover wil babbelen in een meer "prive" iets (om beweegredenen verder uit te diepen of iets dergelijks), dan kan 'ie me altijd mailen.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 09 januari 2001 13:12 schreef Hillie het volgende:
[..]
En ik slaap er zeker niet slechter door! Ik heb geen account nodig om het nieuws te kunnen lezen....
Ik denk dat niemand het erg vind als jij je account niet meer wil...

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ik zit net weer het hele verhaal door te lezen over wie wat gezegd heeft, en kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat dit idd in de vorm van een geintje is begonnen.

Denk dus ook dat je het als een 'geintje' moet zien. Goed, het kan misschien niet/wel door de beugel, who cares, maak je hier nou niet zo druk om.
Wat dat betreft zijn er toch echt wel ergere dingen toe noemen.....

(Voor degenen die het niet gelezen hebben: http://www.geocities.com/blaat2002/ )

Verwijderd

Snuffel ik heb je nog 1 ding te zeggen:

NO OFFENSE :) oke?

Dacht het ook, gewoon zand erover en onze discussie heeft een goed einde.

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

't Is al goed hoor! :)

Was weer rete gezellig! ;) :D :P

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Rellluuuh! :D
Als hij zijn fucking account door de plee wil spoelen dan moet hij dat toch weten? Wat kan mij dat nou schelen. Just my 2 cents :).

Steam

Verwijderd

Doe niet zo lame man. Het gaat zich er niet om of jij het erg vind of niet. Puur om een daad te stellen, snappie?
Lees anders maar eens de thread door, dan weet je dat ie recht van spreken heeft.

Verwijderd

is idd niet erg netjes als er achter de users om geroddeld gaat worden.. zij maken tenslotte t.net
ik heb dit niet gelezen en wist er dus niet van.. mocht het waar zijn dan :r :r :r :r daar behoorlijk op.
is niet erg volwassen nee. :(

whoooooooo heb het net gelezen... is idd niet erg netjes :r :r :r :r
al ben ik het wel eens met sommige genomineerden >:) ;)
*grapje*

Verwijderd

Ik moet zeggen dat dit onderwerp al aardig wat pipo's naar boven heeft gebracht die werkelijk het noemen niet waard zijn, laat staan een reactie. Als DIE kopkaaskluivers nou werden genoemd, want wat voegt zo'n reactie van die jean lul^Hc nu toe?, maar nee. Stel je voor zeg!

Als laatste hint: nee het gaat niet om het feit DAT er geroddeld is. Het gaat om het feit dat persoon A vrijwillig werk doet voor site X en dan denkt daar gewaardeerd te worden OM dat werk terwijl persoon A door persoon B en C, beheerders van site X gewoon wordt gezien als een pain in the ass.

ps: GoT is onderdeel van tweakers.net. Tweakers.net is een bedrijf.

EOD.

Verwijderd

Op dinsdag 09 januari 2001 14:58 schreef Otis het volgende:
Nee het gaat niet om het feit DAT er geroddeld is. Het gaat om het feit dat persoon A vrijwillig werk doet voor site X en dan denkt daar gewaardeerd te worden OM dat werk terwijl persoon A door persoon B en C, beheerders van site X gewoon wordt gezien als een pain in the ass.
Kijk, en daar draait het hele eier eten om.

• Morgoth
  • Laatst online: 05-02 20:36
lekker boeie dat er geroddelt is. Ook al roddelen ze over mij, ze doen maar fijn. Het lijkt wel als of jullie het t.net life opvatten als real life ofzo... kom nou zeg

En verder iedereen roddelt, maar roddelen zie ik meer als gewoon lekker praten over andere mensen.... trek het je niet zo aan de wereld vergaat niet. Laat ze lekker en overigens trek ik ook zeer sterk in twijfel hoe serieus iedereen was in die award voor meest irri persoon van de adjes... volgens mij was dat gewoon lekker ouwehoeren over andere mensen.... dat doet iedereen en iedereen vind het leuk.

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

en dan denkt daar gewaardeerd te worden OM dat werk
Mijn mening: niet denken maar zeker weten.

Weten = teleurstelling voorkomen, zoals hier het geval is.

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 11-02 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

Op dinsdag 09 januari 2001 12:31 schreef Hillie het volgende:

[..]
Vind ik ook, maar helaas... ik poep er op :).
[..]
Go right ahead! Van mij mag je 'em helemaal hebben, m'n karmapunten en de hele mik erbij.
Iedereen behalve FoolZero.... :)
Mij een beetje vanaf Zandvoort bellen om te laten horen hoe een F1 wagen klinkt :o
Stort dan je karma punten maar op giro 555

PS. He fool. kom je nog eens langs op cutemx/dutch? (reageer ff via icq of email)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Hillie

Hillie

Topicstarter
Hmmm..... zal ik 'em dan maar gaan verloten? :)

Verwijderd

remove mijn account ook maar,

geef me maar email add waar ik naar toe moet emailen, dan tiep ik m'n username en pwd wel

Verwijderd

die van mij kan ook weg.
respect voor peeps als Hillie & Onno & Wildhagen.

ps : madnerd, homies to death!

Verwijderd

Op dinsdag 09 januari 2001 14:33 schreef Tom het volgende:

[..]
Ik denk dat niemand het erg vind als jij je account niet meer wil...
Och och, DIT (wat hier dus boven staat) is nou PRECIES waar ik me hier dood aan erger!!

Dat ARROGANTE gedrag van jullie :r :r :r

Nee, eigenlijk zouden wij met zijn alleen een tweakers.net staking moeten houden!! (Jullie maakt het toch geen zak uit, zeg je net zelf :r)

Ik denk dat jullie snel spijt hebben als de inkomsten 0,0 zijn. Want WIJ maken mede deze site en zonder ons zaten jullie zonder inkomsten!!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.