Toon posts:

[iPod] Springt tijdens het afspelen zo maar op pauze*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede dag

ik heb sinds 2 maanden een apple ipod 40g 4de generatie.
Sinds kort heb ik het volgende probleem. Mijn ipod springt tijdens het afspelen zomaar op pauze.
Zelfs als de toetsen vergrendeld zijn. Dit gebeurt eigenlijk alleen maar als ik de ipod via een kabeltje
aan mijn stereo heb hangen. Heeft iemand hetzelfde probleem?
Zou het kunnen liggen aan de spanning die aan zo'n kabeltje zit, dit denk ik omdat het niet gebeurt
als de koptelefoon aangesloten zit.

alvast bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Ik heb je topictitel even aangepast, zodat ook daadwerkelijk duidelijk is waar het nu eigenlijk om gaat :)

ipod probleem -> [iPod] Springt tijdens het afspelen zo maar op pauze*

Let daar aub in het vervolg even op, dat maakt het later veel makkelijker voor mensen om je topic terug te vinden, en je trekt sneller de aandacht van mensen die je kunnen helpen :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeachPatroller
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

BeachPatroller

Buk en suck

Dat is een feature van de iPod, hij gaat op pauze wanneer het stekkertje van de koptelefoon eruit gaat (vind ik een mooie feature overigens).

Ik ben malle Pietje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Mijn 3G iPod speelt gewoon door als ik de hoofdtelefoon er uit haal..

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeachPatroller
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

BeachPatroller

Buk en suck

Ik heb 3 iPods 40 GB 4e gen, :) bij alledrie gaat ie op pauze als ik het stekkertje eruit haal. Goede service van Hi!. :9~ Ik had er 1, abbo afgesloten voor de kerstactie, ik kreeg er 1 waarbij de USB stekker het niet deed, gebeld. Ze zouden nog contact met me opnemen, niks meer van gehoord. Opeens kreeg ik nog een pakketje. Nu PC met firewire, die doet het wel, eentje aan mijn vrouw gegeven :P is wel blij met dat cadeautje ( a 430 Euro). hehe

[ Voor 58% gewijzigd door BeachPatroller op 29-03-2005 03:18 ]

Ik ben malle Pietje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

Mijn iPod 4g gaat ook op pauze wanneer ik m'n koptelefoon eruit trek. Mooie feature inderdaad.

Om wat voor soort kabel praten we dan tim royale? Het kan heel goed dat als de stereo bepaalde zaken doet dat de iPod daarom op pauze springt. Heb je de iPod via een dock aangesloten op je stereo? Daar zou dat niet mogen gebeuren.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jongens,

Ik gebruik niet de ipod dock. Het op pauze springen gebeurt niet alleen wanneer de kabel eruit getrokken word, het gebeurt wanneer ik bijvoorbeeld een liedje opzet en dan de ipod neerleg. Hij springt dan abrupt op pauze, dit met toetsenblok aan en stekkertje er gewoon in. Ik gebruik zo'n normale kabel van 1 ingang (voor in ipod) en 2 uitgangen (links en rechts voor in stereo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:20
al ander kabeltje geprobeerd?
Pagina: 1