Ik heb een probleem mbt het verwijderen van een cookie.
Om de cookie te zetten gebruik ik een php document met daarin de volgende code bovenaan.
Dit is het formulier dat de waardes opneemt voor de cookie:
Nou zou ik de cookie willen verwijderen door een extra knop in bovenstaand formulier. Alleen hoe dat werkt weet ik sowieso niet. Ik probeer het nu met een extra formpje onder bovenstaand formulier:
Echter .. dit werkt niet ! .. Hoe kan ik nou zorgen dat ik een button heb ... liefst in het 1ste formulier .. waarmee ik die cookie weggooi. En liever nog met PHP ipv Javascript.
Om de cookie te zetten gebruik ik een php document met daarin de volgende code bovenaan.
PHP:
1
2
3
4
5
| if (isset($_POST['items'])) { $id_list = $_POST['items']; $id_list = implode(",",$id_list); setcookie('cat0', $id_list, mktime()+86400*60) or die("Could not set cookie."); } |
Dit is het formulier dat de waardes opneemt voor de cookie:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <form name="form" id="form" method="post" action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF'] ?>"> <select name="items[]" size="10" multiple="multiple"> <?php $sql = "SELECT feed_id,title FROM feed_content ORDER BY cat_id,order_no"; // Process query $result = mysql_query($sql); while ($row = mysql_fetch_array($result, MYSQL_ASSOC)) { echo "<option value=\"".$row['feed_id']."\">".$row['title']."</option>"; } ?> </select> <p> <input type="submit" name="Submit" value="Weergeven" /> |
Nou zou ik de cookie willen verwijderen door een extra knop in bovenstaand formulier. Alleen hoe dat werkt weet ik sowieso niet. Ik probeer het nu met een extra formpje onder bovenstaand formulier:
PHP:
1
2
3
| <form action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF'] ?>"> <input onclick="setcookie('cat0','',-3600);" value="Reset" type="submit"> </form> |
Echter .. dit werkt niet ! .. Hoe kan ik nou zorgen dat ik een button heb ... liefst in het 1ste formulier .. waarmee ik die cookie weggooi. En liever nog met PHP ipv Javascript.