Een laptop zonder HDD en OS bestellen, waar?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjnarruf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-10 11:04
Beste tweakers,

Afgelopen week is mijn laptop (een Dell Latitude C600 waarmee ik altijd problemen heb gehad) overleden. Helaas heb ik de afgelopen twee maanden flink geïnvesteerd in vervangende onderdelen voor de laptop. Deze onderdelen waren behoorlijk prijzig (voor mij dan) en ik wil ze graag wil behouden in mijn nieuwe laptop.

Zijn er bij jullie dealers bekend die laptops verkopen die je zelf kunt samenstellen? Ik heb het dan over laptops zonder HDD, OS en evt. geheugen. Grote fabrikanten zoals Dell, IBM en Toshiba doen hier niet aan mee, maar ik zou toch graag besparen op de dingen die ik net nieuw heb gekocht.

Ik hoor graag of jullie hier ideeën over hebben.
Alvast vriendelijk bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:30

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Wellicht kun je een Jewel nemen... Daar kun je de laptops wel zelf samenstellen enzo, maar ik weet niet zeker of ze ook ZONDER een HD willen leveren...

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Je zou eventueel de-laptopper kunnen mailen klik hier, en vragen of dat mogelijk is. Ik weet dat de laptopper zelf snellere harde schijven levert optioneel, dus dan gaan die 4200rpm schijfjes op de grote hoop.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Meestal kom je dan uit bij de minder bekende merken.
Jewel is ook maar een sticker die Funprice erop plakt. =)

Senile! Senile Oekaki