thuis gemaakt en op het werk printen... print to file?

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd666
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:08

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
hallo,

ik heb een fotoshop dingetje gemaakt maar nu wil ik dit uit printen op mn werk. Helaas staat er op de computers daar geen photo shop. nu kan ik m wel naar BMP converteren maar dat is niet wat ik wil ik wil de optie print to file gebruiken want de volgende keer is het een power point, auto cad of weer een ander programma.

vaakst staat er bij een programma de optie 'print to file' dit heb ik gebruikt en hij zet dan een klein bestandje op het bureablad maar wat moet ik er verders mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:41

breinonline

Are you afraid to be known?

Dat gaat niet werken als je niet dezelfde printer op je werk hebt. Een betere optie is het bestand opslaan als PDF in photoshop, dan kan je hem zonder problemen en zwaar kwaliteitsaverlies ergens anders afdrukken.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

breinonline schreef op maandag 28 maart 2005 @ 23:38:
Dat gaat niet werken als je niet dezelfde printer op je werk hebt. Een betere optie is het bestand opslaan als PDF in photoshop, dan kan je hem zonder problemen en zwaar kwaliteitsaverlies ergens anders afdrukken.
dat is ook onzin .. je moet gewoon de goede driver installeren (die van je printer op werk) en klaar
maareuh pdf is wel een stuk kleiner waarchijnlijk

dat filtje kan je dan gewoon weer naar die printer sturen
copy /b naamfile lpt1

[ Voor 15% gewijzigd door Fish op 29-03-2005 00:08 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hesselim
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-08-2024

hesselim

it wasn't me

installeer de printer driver van de printer die je op je werk gebruikt.
Selecteer bij de instellingen van de betreffende printer dat hij "offline" moet printen.

Nu kan je je document printen. Op je werk zet je de printer driver weer "online" en je document wordt netjes geprint.

De geprinte documenten blijven in je spool staan, ook als je pc wordt uitgeschakeld.

Edit:
Ik werk zelf niet veel met windows, maar ik geloof dat deze optie in de nederlandse versie "printen onderbreken" heet.

[ Voor 18% gewijzigd door hesselim op 29-03-2005 13:35 ]

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-05 15:13

André

Analytics dude

Volgens mij wordt een PRN bestand vrij groot, ik zou dan ook zeker voor PDF kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 13:01

elTigro

Es un Gringo!

hesselim schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:34:
...
Selecteer bij de instellingen van de betreffende printer dat hij "offline" moet printen.

Nu kan je je document printen. Op je werk zet je de printer driver weer "online" en je document wordt netjes geprint.
De geprinte documenten blijven in je spool staan, ook als je pc wordt uitgeschakeld.
Waar heb jij het nu over?
Als je naar een bestand wilt printen kun je toch gewoon een vinkje vinken :)

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hesselim
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-08-2024

hesselim

it wasn't me

@bk1

Je kan je printer driver onderbreken. Je kan dan wel printen, echter het printen vind dan offline plaats. De documenten worden in de spool bewaard.

Als je het onderbreken opheft, gaat de printer weer verder met de documenten te printen die in de spool queue staan. Als je dus je printer driver onderbreekt (kun je aanvinken in het menu bij de print queue van de betreffende printer) kan je nog steeds printen. Als je nu dus je pc uitzet en verplaatst kan je op je werk de print opdrachten hervatten door de onderbreking op te heffen.

Ik heb het in het verleden ook met mijn laptop gedaan, alleen dan omgekeerd. Ik ging op school internetten omdat ik thuis geen inet had en het printen op school koste poen. Ik deed het op de bovenbeschreven manier.

Edit:
ff voor de duidelijkheid, je print nu niet naar een bestand volgens het vinkvakje. Je print nu gewoon zoals je altijd geprint hebt, alleen worden de opdrachten die de printer spooler binnenkomen niet direct doorgestuurd. Ik geloof dat het "printer onderbreken" in het menu heet. Ik heb ff geen windows bij de hand, dus dat kan ik niet controleren.

[ Voor 20% gewijzigd door hesselim op 29-03-2005 14:18 ]

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:03

Crazy-

Best life ever

lezen jullie niet (sommige)?

hij neemt zijn eigen pc niet mee, want anders zou hij gewoon photoshop hebben uiteraard!

Wat je inderdaad het beste kan doen is wegschrijven als PDF.

12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - gasloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd666
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:08

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
ok bedankt voor de reacties. ik ga er mee aan den slag
Pagina: 1